Så, då var det måndag igen då.. förstår inte att helgerna går så fort.
Min-Ah.
Vet inte exakt vilket hus det är ni har, men jag vet vart det ligger. Har varit in på Gittes Tygkällare, och blev helt förundrad över hur mycket de hade där. Nästa gång min kära mor kommer ner på besök måste jag ta dit henne, hon kommer bli helt salig. Kan ju passa på att höra med dig då, om du har koll.. smala sidenband, tror du att de har sådana där?
Vet precis vad du menar med att ha en karl som jobbar mycket. Visserligen är inte Nicke egen företagare, men han ger verkligen allt för firman ändå. Antar att det blir ännu mer när man själv driver något.
Paulinas.
Hur gick det mer klänningsprovandet.. hittade du ngot mer snyggt eller är det fortfarande spets nixan som gäller? Den var i alla falls skitsnygg, och du har nog precis rätt former för att passa i en sådan modell.
Klart du kan få in lite vinröda rosor oxå.. de går ju i sama färgskala iaf. :)
Marie06
Måste ju bara fråga.. bestämt något date datum än?... *nyfiken juh*
Gumsigos
Hur går det med klänningsbeställandet? Fått några tygprover än? Hade du förresten någon bild på din klänning? Jag måste nog tyvärr tacka nej till förslaget att samköra med frakten, vore ju ifs toppen, men känner att jag har fått så bra kontakt med Cinderella, samt att de har en klänning i sitt sortement som jag vill ha, så jag kör nog på det.
Hade verkligen supertrevligt i lördags, så hänger gärna med på fler träffar framöver! Och om det är någon som känner för att ta en liten shoppingrunda på stan, eller en fika så vore det skoj det med. :)
Hoppas förövrigt att alla får en riktigt bra vecka nu.. och att helgen kommer snabbt. Nu börjar det här inlägget bli lite väl långt, så So Long!