• Svar på tråden Christina Aguilera har gift sig!
  • bellaprincipessa

Oj, oväntat! Kul att se bilderna, lite skvaller är ju aldrig fel ;)

• Kanadensisk brud

Man undrar ju vad den lilla roda bollen strategiskt placerad betyder?? Att hon ar oskuld???
    HA HA HA HA ;)

• Saferide

Åh, jag hade inte lyckats se några bilder förrän nu. Tack för länkarna! Jag tycker att hon är cool, men jag skulle inte vilja byta klänning med henne. :)

• Sarita 2006

shit pommesfrites....vilken klänning....såg ju skön och avslappnad ut *OBS inroni*

Jag tycker Christina är en riktigt cool och bra artist..men en något mer smakfull bröllopstillställning hade jag nog väntat mig...inte fullt så prålig.

nåja, vi är alla olika. Hoppas de är lyckliga!

• f.d. Svart brud

Den där klänningen passar ju in på den där "ugly weddingdress"-sidan. *huga vad fuuuul*

• Lyckliga Fru L

Usch, tacky tacky tacky....

Hon är mycket vackrare som vanlig tjej tycker jag än som brud..

Men, tack för länkarna!

• halstabletten

Jag gillade inte hennes brudklänning, men jag tyckte att hon var grymt snygg i en av de andra vita klänningarna.

• Delicatoboll

Jag tycker att hon är så fin i lockigt hår och så gillar jag skorna

• Leylani

Jag tycker det som är finast med henne på dessa bilder är detsamma som är fint med alla bröllopsbilder.. hon ser SÅ lycklig ut!

• lilla-Angelina

Jag tyckte inte honvar så lyckad brud men vanligtvis tycker jag hon har ett intressant utseende med utsrålning

• Cilla R

Jag gillar ju Christina stenhårt, men klänningen var ganska fruktansvärd enligt mig. Gillade dock klänningen hon har när hon sjunger.

• SaturnusElaine

har hon ingen bukett?

• yamman

Var buketten kanske den lilla röda blombollen?

Jisses, hur många klänningar hann hon med under dagen?

Svar på tråden Christina Aguilera har gift sig!