• Helenizen

~ cambridgekuren ~

hej hej

Juliette: Du bestämmer själv när du trappar upp, jag gick bara två veckor på ren kur, sen började jag äta en måltid, osv. nu äter jag riktigt hela tiden. igår åt jag en halv pizza, så jag fick dåligt samvete, inte vet jag om de va så himla gott heller, ska väga mig idag hos min konsulent, blir ju spännnade, känns inte bra efter pizzan. Varför ska man få dåligt samvete när man äter lite skräpmat, de e väl inte meningen, men det e ju inte så bra mat, men jag har fan inte ätit en pizza på över 3 mån. så jag borde inte ha dåligt samvete.

sist vägde jag 59,5 kg (22/11)
    Började på 73kg (30/8)
    så jag har allså gått ner 13,5kg
    mitt mål e att väga 55kg.
    e bara 158,5cm

• Helenizen

men det va inte meningen det skulle bli en sån gubbe me solbrillor, utan en 8
    alttså 30/8

• Helenizen

har varit o vägt mig idag. vägde exakt lika som förra gången 59,5 kg, vilket e bra, för jag har ju hållt min vikt, trots pizza o lite godis i helgen. men jag hade gått ner 1,2% i fett vilket e kanon=)
    nu ska jag inte väga mig förrän om två veckor. får se hur det går då.

ha det så bra, och ge inte upp för det lönar sig att kämpa, det e en sån liten tid i erat liv!

• Helenizen

Juliette: jag e 158,5.
    började på 73kg.
    nu 59,5kg

hur lång e du då?
    hur mycket har du tänkt o gå ner?

e det nån som har slutat med soppa och bara äter vanlig mat, hur går det för er?
    jag e rädd att o gå upp en massa kilon efter, men jag tränar minst 4 ggr i veckan, så jag tror det ska gå bra, bara jag tränar o äter rätt så hoppas jag att det går bra.

• Helenizen

Hejsan.

var och vägde mig igår. 58,7kg, vilket betyder att jag har gått ner ytterligare 0,8 kg. fast jag ätit riktigt nu i tre veckor. 14,3 kg ner =)

Svar på tråden ~ cambridgekuren ~