• melles mamma

Citadellkliniken, nån som har???

Hej!
    Någon här som har förstorat brösten på Citadellkliniken i Landskrona? hos vem i så fall?

• Svar på tråden Citadellkliniken, nån som har???
  • melles mamma

Nähe och vad är det för fel på dom?? dom har ju fixat hur mkt fina bröst som helst! Många kändisar oxå! Motivera till varför???

• melles mamma

Nån speciell läkare som är dålig där el vad?

• Mamma till 3

Rystall

Undrar jag oxå.Jag fick ju en helt annan uppfattning om deras policy då jag har opererat om mig hos dem efter komplikationer från en annan klinik.
    Kram

• melles mamma

Vore jättekul om du kunde svara Rystall.
    Jag ska själv dit till Peter Cosmo 14 feb och lägga in gelehallon. Jag åker alltså 42 mil dit just för att dom är så bra där, annars kan jag åka 20 mil till Stockholm, men nu vill jag heller till Citadellkliniken... undrar som du förstår?

• Delighted

melles mamma,

Oroa dig inte! Jag har precis som du hört mkt, mkt, mkt gott om citadell. Detta är det första negativa jag någonsinn hör!

Förra året på typ bröstoperationer(1) var det ett par tjejer som alla gjorde sin op där, och alla var jätte nöjda!

Förhoppningsvis, förmodligen, och eftersom hon inte svarar, är Rystall kritik säkert obefogad, annars kan hon väl ge ett svar till någon som ska genomgå en sån stor sak, så snart?! Mmm?

Ska själv ringa till citadell och höra mig för idag! :) Kramar!

• Rystall

Jag jobbar på ett sjukhus i skåne där vi fått ta hand om många patientenr med postoperativa inferktioner där bröstimplantat och bukar spruckit upp.

• melles mamma

Men dom kör ju nästan bara med gelehallon och dom kan ju inte spricka upp!
    Vem har opererat dom då?
    Vilket sjukhus jobbar du på i Skåne, där dom enligt dig tar emot deras tidigare patienter? Lund, Lanskrona, Hbg?
    Som sagt jag åker från Örebro dit just för att dom är så bra där, annars kan jag ju operera mig här i Örebro, men nej tack!

• Mamma till 3

Rystall

Om du nu som sjukvårdspersonal går ut med så diffus information och florerar på en sån här sida så tycker jag nog du får specifisera dina fakta om just denna klinik lite mer ingående.Vore det så alarmerande som du vill påstå så råder det ju stor yttrandefrihet i Sverige så du och dina kollegor skulle göra något åt saken.Om det är så illa ställt och ni får in så mkt patienter från just denna klinik så borde ni som profissionella yrkesmän hjälpa de här patienterna så det åtminstone kommer upp till HSAN där kliniken inte har en ända anmälning. Hmhm Skumt tycker jag.

• Mamma till 3

maj 2007

Lustigt att du inte fick stanna över natten. Det gjorde jag vid min bröstförstoring där.Jag har aldrig hört något negativt om den kliniken innan.
    Jag ska snart operera mina ögon där korrigering efter en misslyckad sådan som en annan läkare gjort.Det är ju inte utan att man blir lite orolig när man får höra sånt här. Vem var det som gjorde din operation? och på vilket sätt har de inte brytt sig?

Kram

• melles mamma

mamma till 3 är du "flisan" verkar likt henne....

• melles mamma

"mindra" här isånt fall! *L*

• melles mamma

Rystall....hoppas på svar snart, mer ingående liksom...det är fler än jag som vill höra!

• Mamma till 3

melles mamma

Haha är det du mindras. Jo då det är jag som är flisan.Ser att du oxå vill veta hmhm.jag tror nog inte det finns några som helst grunder till det inlägget. Jag kom på det att de tar ju även emot patienter från region Skåne på remiss. Vore ju helt absurt om offentliga vården vill skicka dem dit för att sedan få tillbaka dem söndersargade.Då har väl sjukvården annat att göra........

Kram på dig

• melles mamma

Haha... ja visst tusan e det jag!

• melles mamma

HallÅ ? ? ? rystall....... vill ju veta mer om Citadellkliniken!

• algit

Min vän blev opererad på Citadell för att fixa brösten efter en cancerop.
    Varför skulle som sagt sjukvården skicka sina bla. cancer patienter dit ifall de är sååå dåliga.
    Jag är opererad där har bara positivt att säga.

Svar på tråden Citadellkliniken, nån som har???