• Leylani

Låg budget några fler?

Vi har nog väldigt tajt budget då vi bägge studerar och inte direkt har några pengar att lägga undan... men sen har vi fått billig lokal via kyrkan (750 kr inklusive tillgång till kök och porslin), maten ordnar vi själva. Tårta vill vi ha en riktig men får se om kanske inte någons föräldrar är villiga att hjälpa till litegrann där.

• Leylani

Heh, spara 2000kr i månaden? Kan säga att för många som studerar är det mer eller mindre en omöjlighet att spara nånting alls tyvärr =(

Men som tur är har man föräldrar som är villiga att hjälpa till där det behövs. Mitt stora problem nu är vem som ska ordna disk och sånt då det inte ingår nån personal i lokalhyran. Inte så att man själv vill städa och diska efter sitt bröllop.

• Leylani

ooGizzYoo

Heh, där känner man igen sig. Jädrans vad mycket jobb man fick bara för att han var söt nog att fria :P

• Leylani

Min blivande make är väl inte direkt världsbäst på att hjälpa till.. (även om han är väldigt bra på att läsa rödbets-trådarna här på BT :p )

Som tur är har jag min tärna som verkligen verkar se fram emot bröllopet och som varje gång jag säger "min sambo" eller "min pojkvän" rättar mig med "du menar din trolovade!"... hon har fått totaldille på det ordet.

Svar på tråden Låg budget några fler?