Låg budget några fler?
Hej.
vi är på 13.000 då har vi 54 gäster och så. vi studerar båda två.
Hej.
vi är på 13.000 då har vi 54 gäster och så. vi studerar båda två.
ooGizzYoo
inbjudnings korten gjorde vi själva :) jätte kul.
maten gör vårana toastmaster han är bagare så han gör tårtorna med :)
denm största utgiften är två tatueringar osm vi gav varandra.
ooGizzYoo
lokal 2000kr..
vi gifter oss på lördag. bara att fråga på... har massa tips...
ooGizzYoo
jopp pirrigt.. sitter och skriver en berättelse i dikt form hur jag och killen träffades... tänkte läsa upp den.. men får ej till den.
var uppe halva natten för kunde ej ligga stilla..
ooGizzYoo
jo men vissa delar tror jag de äldre på bröllopet tappar hakan av... står i en mening. andra gången vi träffades stog du på min balkong du rökte senk om du in och vi hade en ljuvlig natt. tror dom undrar varför man hoppa så då.
ooGizzYoo
hehe jo funderar på att läsa den. men får se. har några dagar på mig. jo alla vet nog att vi gjort det.. för alla är helt hundra på att jag är på smällen. så hjälp. men men de kanske har fått sina små idéer i verklighet. mensen är ju 4 dagar försenad.
ooGizzYoo
nä kan ju vara för stressen.. vi får helt enkelt testa mig nästa vecka när allt är över och allt är lungt.
ooGizzYoo
ja vi får se. fick nyklarna till lokalen idag så glad :)
vi vill ju ha bebis. och den får gärna ligga i min mage nu. men men. vi får se.. testar mig nästa vecka.. när man inte är upstressad och nervös.
ooGizzYoo
japp och inte ett öre behövde vi betala i förskott. jagl og och snacka med gubben så fint.
ja ud man tycker det ska vara enkelt.. men tji fick jag nu. så mycket un sissta dagarna tur att vi får ett drös gäster i morgon som hjälper oss.
ooGizzYoo
vet du hur skönt det är att ha en toastmaster som mank anl ita på till 110% han fixar tårtorna, maten sätter på musiken innan gästerna, tänder ljusen, fixar så alla som vill får hålla tal,grejar med när vi ska öppna paketen så tryggt. han kommeri dag vid 3. ett vittne komemr ikväll vid 9 det andrak ommer bvid 3-4 och det sissta vittnet ska ställa upp borden och stålarna åt mig.. så jag bara behöver dekorera. fårj u naglarna fixade vid 13 idag :) ååå då får jagm in bukett med :)
Snartgift
låter som oss. 12.000 är vi uppe i. bara maten kvar som ska handlas idag :) min klänning gick på 200kr. så vacker.
lokalen är det dyraste på 2000.
när gifter ni er?
vi gör det i morgon:)
Snartgift
jo da hommasj ag med :)
men jag kommerm innas denna dag endå.. kommer minnas att 9 dec frös min bukett sönder :( hon får göra ewn ny åt mig.
ooGizzYoo
våran är helt underbart så snäll
ooGizzYoo
känns så underbart att blivit hans fru. och nu kommer dagen.
nu ska jag berätta då
dagen började med att jag körde iväg toastmastern och hans högra hand ut i lokalen så de dekorerade smörgåstråtorna. sen kom min blivande hem duschade ochå kte och handlade hämta en vän vid tåget körde ut honom till lokalen. kom hem lagom till 30 min före vigseln snacka om stressigt. tur att bestmanen var klar och hjälpte honom.
jag hade svart och röd siden klänning från kina, svarta skor,fjärill i håret, röda rosor och svarta sidensnören i min runda bukett. han hade frack, hög hatt, ros på fracken.
kom 5 min innan vigseln till stadshuset i västerås. alla som var gäster där var där. vi gick upp och förättaren talade och läste en dikt. sen sa min blivande ja på snabbt han var ivrig . sen skulle ringarna på min trädde han på fint. sen höll han på att sätta på sin egen. så fick sno den lite snyckt från honom. sen gick vi ut och grejade alla fick ta kort.
vi körde ut till byggdegården, alla var där. vi minglade lite sen så satt vi oss till bords han talade om för alla att de skulle sätta sig och vi skulle ta våra bitar av smörgåstårtan. alla var nöjda och åt och pratade. sen tog vi rök paus och sen öppna vi paketen. efter det kom tårtorna 4st två choklad och två prinsess.
tårtorna blev en succé. vi lämnade festen runt 7 för vi började halv 3. natten blev på hotell arkad. så underbart.
mvh/ fru Fredriksson
lillabunny
komemr snart vi väntar på dom..
ooGizzYoo
kommerp å svartbruds sida sen.
bara att vi inte skulle ha bjudit två personer