• Kirk

Hur gallra bland favorittrådarna?

Jag undrar om någon vänlig person kan tala om för mig hur man plockar bort lite bland favorittrådarna.

De börjar bli rätt många nu, och en del är inte aktuella längre.

Och så skulle det vara skoj att få reda på hur man petar in en smiley i inläggen, mina lyckas inte...?

*Hoppas på lite svar här*

• Svar på tråden Hur gallra bland favorittrådarna?
  • Kirsto

Bredvid varje tråd i favoriterna finns ett blått x. Om du klickar på det försvinner tråden från dina favoriter. Smileys finns lite olika, och jag kan inte alla men jag tror att det finns en guide nånstans här på BT (har glömt var ).

: - ) fast ihop blir en
    : - D fast ihop blir en

• lokatt

ok. först: rensa favoriterna gör du genom att öppna "mina favoriter". på höger sida om rubriken kommer du att se ett rött kryss, tryck på det för att ta bort tråden från favoriter.
    sedan så finns det en länk ovanför svarsrutan om smileys, bara att läsa där!

• Ellte

Guiden finns precis ovanför rutan som man skriver inlägg i :D "Smiley i texten, se här?" står det (med frågetecken av nån ooooutgrundlig anledning *gapskrattar*) och när man klickar där får man upp en karta :D

• Kirk

Taaaaaack!! *ler lättad*
    Jo, det där med "vanlig smiley" hade jag klurat ut, men det var också allt! Nu har jag ett par till jag kan använda! Inläggen blir mycket skojigare med smileys...

Aha, det är x:en man ska trycka på.
    (Hade aldrig jag kopplat.)

Tack snälla för tipsen!!

Svar på tråden Hur gallra bland favorittrådarna?