Jeppson gift! Jipiiii!!!!!!
Grattis Jeppson!
Det ser verkligen ut som ni hade härligt. Om 1 mån o 2 dagar är det dags för oss på Aruba. Jättenervös...
Grattis Jeppson!
Det ser verkligen ut som ni hade härligt. Om 1 mån o 2 dagar är det dags för oss på Aruba. Jättenervös...
Skulle också säga att ni var jättefina!
Härligt att säga MAN, eller hur???
Jo, vi har med oss familj och vänner och blir nästan 30 st. Hela Arubaresan blir väl till en enda stor fest. Vi kommer dit den 4, den 7 fyller en kompis sambo 45 så då blir han firad, den 10 fyller mamma 60 o skall ha stor baluns, rehearsal dinner och cocktail-party den 11 och bröllop den 12. Min lillebror fyller ojämt den 14 och emellan allt detta är det inplanerat aktiviteter, spa och annat kul.... De flesta åker hem igen runt den 14, 15, 16 så efter det blir det lite lugnare.
Den 20 åker vi själva till Miami och sedan på en kryssning i 7 dagar. Avslutningsvis blir det 3 dagar i Miami. Vi kommer väl vara helt slut på kryssningen och bara sova, sova, sova!!!Det blir en härlig resa och vi är borta i exakt 4 veckor.
All planering är i stort sett klar, men lite smått finns det kvar och så har vi ju packningen kvar... Började lite i går och skall fortsätta i dag. Vi har MASSOR av grejer till gästerna och till bröllopet (och de blir vi ju som tur är av med inför hemresan) och sedan skall sommarkläder packas till barnen och oss plus att jag måste packa vinterkläder i sista minuten för den lilla tjejen som skall vara hos mormor några veckor när de kommer tillbaka från Aruba. Det blir mer än man tror!
Jeppson:
Tack för tipsen. Tyvärr är det väl så att jag är lite av ett kontrollfreak så jag har planerat allt in i minsta detalj. Däremot vet jag att på den stora dagen behöver jag inte göra någonting, det tar koordinatorn hand om! Superskönt!
Vi har ju också en hel del andra aktiviteter inplanerade som måste klaffa, men första dagen på plats ringer vi alla nödvändiga samtal och får en sista bekräftelse på allt och sedan behöver jag inte bry mig mer.
Packningen är redan ett skämt... Tur att jag och min m2b åker via USA som ger oss 2x32 kg per person. Det är vår lycka för annars hade vi inte fått med oss allt. Alla andra svenskar åker direkt till Aruba och har då bara 20 kg. Vi har med oss massor av grejer till gästerna, bla favors på bröllopet och grejer till välkomstväskorna de skall få på sina rum. Detta kommer vi ju att slippa när vi åker hem. Har börjat packa och det är inte lätt.
Jeppson
Kolla vår "hemsida" så får du liten inblick i planeringen. www.jeanetteopeter.webalbum.se klicka på "fotodagbok" och sedan "bröllop"