Halloj alla! Tack, vad gulliga ni är!
Mia73:
Nej, vi hade inte varit där förut. Resan var egentligen redan planerad, och sen bestämde vi oss för att ta bröllopet där på samma gång. :) Danny, som har resorten, fixade allt åt oss, vi bara sa att vi ville vigas på stranden - resten (och det var massor) fixade dom. Allt var SÅ romantiskt, och mycket bättre än vi någonsin hoppats på! :)
mml:
Hihi! Kjolen hade jag låtit sy upp hos en sömmerska i Solna. Den kostade 2500 inkl. material. Livet hade jag sedan innan (inköpt i Danmark).
HeWi:
Resorten heter "Minahasa Lagoon" och ligger strax utanför Manado i norra Sulawesi. Flygbiljetten kostade 10,000 per person tror jag, och boendet på just den här resorten var 77 euro per person och natt, så ganska dyrt. Men vi hade delat upp det så att vi bodde här några dagar, och sen på andra ställen (beroende på vart vi ville dyka).
Ängla:
Tack, ja jag tyckte han var jättefin! Och corsagen hade han knåpat ihop alldeles själv! :)
Ja, vi ska ha festen senare, men fick tyvärr skjuta fram den (skulle ha varit på nyår). Jag tror dock inte att jag har klänningen på festen - det är helt enkelt för otympligt att dansa i den. :D Fast, vem vet, jag kanske ändrar mig! :)
Gerda:
Jag rekommenderar det verkligen! Det var så skönt att slippa alla måsten och all stress. Dessutom fick vi nu njuta av vårt bröllop i flera steg; först pappersskrivningen i stadshuset. Hur enkelt det än är och hur fort det än går så är det väldigt högtidligt och jättefint. Sen vigseln på stranden. Och sist en stor baluns med alla vännerna. Perfekt! :)