BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 7!!
Köpte den i eftermiddags. Inte för att jag behöver mer inspiration, men den är lite kul med reportage och så.
Köpte den i eftermiddags. Inte för att jag behöver mer inspiration, men den är lite kul med reportage och så.
Alla är välkomna! Skriv till dig på listan!
samling vid Waynes Sigma 17.00 på torsdag. Därefter gemensam färd till Gränden där de som vill kan ansluta sig.
BT-träff Waynes, Sigma 17.00 torsdag 2 februari, därefter Gränden
Junibrud2006
majbrud06
Gabbies
Drakdal
Billa
Fragila (förmodligen)
WeddingFairy (ev..beror på jobb)
karlzone
Helle74
Den som vill får jättegärna ta med och visa. Tänkte plocka med mig lite själv...!
Just det ja... Ska kolla in nedanstående till imorgon. Tror det var en del av er som kommer som var intresserade!
www.brollopstorget.se/Forum-1-4/m1407171.html
Helle74 - Vad tråkigt att du inte kan komma. Lovar att berätta allt!
Hej alla! Snart dags för träff. Hoppas så många som möjligt kommer!!!
Taaack alla för en jättetrevlig träff! Teddysar kommer till er som önskade. Vi pratade lite löst om en ny träff framåt mitten/andra halvan av mars på en pub alternativt hemma hos någon. Ni är alltid välkomna hit, eller om någon annan vill, alternativt ses vi nere på stan. Det kan vi återkomma om. Enligt önskan var torsdagar udda veckor en bra dag. Hoppas det fortfarande stämmer! Lovar att jag ska ha min bridezilla tröja nästa gång...
BT-träff - fyll i alternativ som passar er! Jag skriver upp mig först som vanligt..!
Torsdag 16 mars - Junibrud2006
Torsdag 30 mars - Junibrud2006
Tihi... Värst vad jag var ute i god tid egentligen...! Kan ju ta en torsdag innan också så får vi se vad som passar...!
BT-träff - fyll i alternativ som passar er!
Torsdag 2 mars - Junibrud2006
Torsdag 16 mars - Junibrud2006
Torsdag 30 mars - Junibrud2006
Det var för övrigt 37 teddysar... Får nog dela upp dem lite om jag ska mejla!
Nu har jag mejlat nallebjörnarna till er som önskade!