• Cecilie

Är han otrogen?

Vad gör man om man misstänker ens blivande man (0m 10 dgr) vara otrogen??? Han bedyrar sin oskuld! Men det är så mycket som talar för att han skulle ha eller träffar någon annan! Det är allt ifrån att han inte svara i telefonen, inte är på jobbet som han sagt. Idag tex va det en tjej(när jag skulle betala i en affär) som undrade min kille heter XXX och om vi har en son som heter XXX. Och när jag frågade hur hon visste allt om mig å min familj så säger hon bara: Prata med XXX (min sambo). Han säger att hon ringt halov som halv trackaserat honom angående jobb hon vill ha utfört! Hon har ringt typ till å från i 1 1/2 år!!! Han säger att han sagt till henne att han inte vill ha något av hennes jobb, men att hon ringt endå... Vad ska man tro????? :(

• Svar på tråden Är han otrogen?
  • rocketqueen

Man kanske ska fråga sig själv varför man inte kan lita på sin blivande man.

• HanOchJag

Har själv varit i din situation och för mig var det enda att TA reda på hur det ligger till. En kille/man som är otrogen erkänner ALDRIG- inte ens när du har bevis- Då kan han erkänna lite smått men hävdar då istället att det är DITT fel. pga bla bla bla. Har han mejl?? ta dig in på den. Kolla hans mobiltelefon. Lek detektiv. Tyvärr låter det väldigt patetiskt det är det oxå. Men ibland är det det enda man kan göra. Hittar du inget och du endå gifter dig med honom så får du "stå ditt kast" Kvinnans sjättesinne stämmer oftast till 99.9999999%- gör det som du själv känner är rätt. Lycka till.

• Cecilie

Nej nej, jag har aldrig tidigare tvivlat på honom eller ifrågasatt honom... varken han eller jag är den svarsjuka typen... Men detta är lite väl märkligt, och att komma hem utan ringen på sig (i fickan) och allt runt omkring (finns mycket mer än jag skrivit) kan ju få den mest säkra att ifrågasätta. I annar fall tycker jag att man är korkat godtrogen...

• Cecilie

Han o jag: Du har SÅ rätt! Han HAR bytt pin-kod på mobilen, å angående mailen VET han att jag kan kolla så den säkrar han väl... Härom veckan ifrågasatte han om vi skulle gifta oss av rätt anledning...!!!??? Idag sa han att han varit på jobbet å jobbat som f-n, medans kunden jag ringde sa att han INTE varit där sedan 12.30!!! Han vägrar svara i telefonen och kl. 16.15 ringer han hem å har inte "hört" telefon säger han!... Och hur f-n kan den där tjejen som jobbar i affären fråga som hon gjorde??? Och DESSUTOM blev hon förvånad och paff när hon såg min bebis i vagnen och frågade om jag fått en till!!!!!...........

• cissilla

Vad har han för ursäkter till att han inte varit på jobbet, svarat i telefonen? Och varför ringen ligger i fickan?
    Själv glömmer jag ringen ofta i väskan, fickan osv. pga. att jag har ett jobb där jag inte får ha min ring på mig och efter jobbet skyndar man sig hem och glömmer att sätta på mig ringen.

Lycka till

• HanOchJag

Är du tveksam till att gifta dig och HAN SEN ifråga sätter om ni gifter er av rätt anledning då verkar det ju som att nåt är på tok. OM jag var du skulle jag definitivt skjuta upp bröllopet tills jag har konkreta bevis. Men det är jag det

• Lippi

Det börjar närma sig jul.

Kanske har han shopat julklappar när han inte varit på jobbet. Sånt händer har jag hört. ;)

• Blivande fru Sahlén

Förhoppningsvis så har Lippi rätt i sina julklappsfunderingar!

Min blivande man tar ofta av sig ringen på jobbet(han är svetsare) och det händer ibland att han glömmer den i fickan. Nu vet jag ju inte vad din sambo arbetar med men han kanske också har ett jobb där man kan riskera att förstöra ringen?

Tycker att det kankse låter som om ni har en del att reda ut innan bröllopet... Om det nu gått så långt att du känner dig tvungen att kolla honom och hans mobil så är det för mig ett tecken på att allt inte står rätt till... Även om han faktiskt inte är otrogen så har han ju tydligen iaf nån anledning till att tveka angående bröllpet eftersom ifrågasatt anledningen till att ni gifter er...

Har dessa problem kommit nyligen eller har det varit så länge? Hur länge har ni varit ihop? Kan ju bara vara så att han fått typ "kalla fötter" inför bröllopet?

Hoppas allt löser sig! Hoppas att du har nån vän du kan prata med också som kanske förstår bättre än vi här på Bröllopstorget! Kram och lycka till!

• Cecilie

TACK! Vi har varit förlovade i 5 år, har 2 barn. Har konfronterat honom nu. Han fattar inte varför tjejen i affären frågat mig som hon gjort. Han "säger" att han skall dit och fråga henne om det. Angående telefonen har han inte "hört" den. Angående tiden hos kunden har kunden inte ens varit hemma och han fattar inte hur de kan säga att bara varit där till 12.30, han han säger sig varit där mycket längre, och sedan kollat på ett annat jobb innan han kom hem. Angående ringen: Den va av i måndags då han kom hem från ett "möte", där han hade telefonen på "ljudlöst" och inte hört när jag ringt... (?) Någon julshopping har han INTE varit på då vi inte skall köpa nått till varandra denna julen (vi åker utomlands och ska gifta oss, och behöver alla pengar dit, dessutom va min vigselring hiskelig dyr att göra). Han va i alla fall hemma och åt nyss och tog själv upp detta med min misstänksamhet. Han säger att mycket dumt har han gjort i vårat förhållande, gällande pengar, inköp mm mm, men ALDRIG NÅGONSIN gjort nått sånt som att varit otrogen, och han inte har träffat någon bakom ryggen på mig och aldrig skulle kunna det heller... HJÄLP! Vad ska jag tro???...

• Marlean

Jag hade hängt med honom till jobbet ett tag, sedan *eftersom jag är en bitch* betalat igen med samma mynt, "glömt" svara i hemtelefonen och sedan sagt "Men jag har ju varit hemma hela tiden!" osv. Men som sagt... jag är en bitch.

Svar på tråden Är han otrogen?