kärleksenkät
1. Kände jag ganska tidigt, var första gången som jag inte kunde få nog av någons närhet utan att tröttna, förklarade tidigt att jag tänkte gifta mig så fort jag hittat rätt, då han fick en lite förvarning ;)
2. Jag fick ett sms en natt efter kanske 2månader oavbrutet tillsammans (flyttade iprinip in efter 2veckor) första natten som jag inte sov hos honom där det stog att jag var älskvärd, kunde inte hålla emot känslorna längre och hoppade på nattbussen (som tog x antal timmar) och dundrade in kl5 på morgonen och grät att jag älskade honom :D
3. Visa hänsyn och ta sig tid för varandra, gå på mysiga ställen och göra saker som man aldrig skulle ha gjort annars tillsammans, små överraskningar då och då är aldrig fel
4. Jag brukar ge honom små ansiktsbehandlingar hemma och lite manikyr eller hälla upp ett skumbad och köpa något sexigt att ta på mig, en god middag uppskattar han alltid (eftersom jag aldrig lagar mat annars) han blir glad av det mesta men spec när han märker att jag har ansträngt mig