kärleksenkät
Var ett tag sen nån skrev i den här tråden, men jag tycker det verkar roligt så jag skriver ändå Puffar ju upp den samtidigt då
1. Efter hur lång tid kände du att "Wow, det här är verkligen mannen i mitt liv?"
-Jag och min blivande träffades på internet och redan innan vi hade träffats på riktigt så visste jag att han var mannen i mitt liv, att honom skulle jag gifta mig med Sen när vi träffades på Arlanda den där dagen för nästan ett år sen så förstärktes bara den känslan
2. När kom "jag älskar dig" in i bilden? Vem sa det först?
-Det var bara några dagar efter att vi hade träffats på riktigt som jag fick ett sms från honom där det stod "Jag älskar dig så mycket så det finns inte på kartan". Sött tycker jag, även om jag blev lite sådär att "borde vi inte ha sagt det öga mot öga första gången". Men som sagt - sött
3. Tips på hur man visar att man verkligen menar allvar med en relation, förutom att förlova sig eller flytta ihop eller planera barn...?
-Som några sagt före mig:
Mellan varandra: När man slutar fråga "vad ska du göra i helgen, ska vi hitta på nått?"
Till andra: När man berättar om det och visar att man planerar framtiden tillsammans.
4. Hur gör du när du verkligen vill skämma bort din man/pojkvän?
-Jag tänder ljus i hela lägenheten, lagar god mat, serverar gott vin och avslutar kvällen med att ta fram massageoljorna. Vad som händer sen avslöjar jag inte