Någon som är yngre än 20 som ska gifta sig
Skulle gärna vilja prata med lite yngre tjejer som ska gifta sig nästa år.
Skulle gärna vilja prata med lite yngre tjejer som ska gifta sig nästa år.
jag är 18 och m2b är 20 men kommer att vara 21 då, vårat blir av 22juli i sommar, och planeringen rullar på för fullt, hur går det själv?
Jo det går framåt har gjort klart en del saker...men det är så svårt att veta hur mycket pengar man kommer att ha till sommaren...vi gifter oss 15 juli..har redan köpt klänning =)hur mycket kommer erat bröllop att gå på ungefär?
samma här det är jätte svårt att veta då jag inte har någon inkomst efter jul :(
men min klänning är också redan köpt och vi får en hel del hjälp med mycket så jag tror att allt löser sig tillslut men vi har räknat på ca 40000då är det ingen resa eller min vigselring
har ni bokat kyrka ännu och vilken stad blir det i?
Nej vi ska boka kyrka snart ska ringa imorgon tror jag och det blir i hällefors...min vigselring kommer att gå på ungefär 6000 så det är rätt så mycke så
Hejsan! Här är en till född 87 som skall gifta sig till våren!
Vad roligt! hur går det med planeringen då?
gud vad kul med lite yngre brudar också,själv är man 17 nu men ska gifta mig i sommar så då har jag redan fyllt 18...hur har era giftemål blivit bemötta för att vissa personer här är ganska så optimistiska efter fortsatt långt förhållande:( kram på er
Vårat giftemål har blivit bra bemött båda min mamma och hans mamma blev jätte glad och tyckte det var jätte roligt och de vill vara med och planera och sånt och mamma kom hem med lite saker till bröllope när hon hade varit och handlat så det är jätte roligt...men det kommer väl bli värre när fler personer får reda på de
Ligger lågt med planeradet nu före julen men efter tar vi i med alla krafter!
Grattis brudar!! Jag skulle nog också ha gift mig om jag hade fått chansen när jag var i eran ålder. Men jag har en fråga, varför gifter ni er när ni är så unga, alltså, jag menar inget illa utan jag är bara nyfiken. Är det av religösa skäl eller helt enkelt bara för att ni känner att det är dags? Att ni hr hittat den rätte? Jag är verkligen nyfiken. Förstår att det kan kännas lite pirrigt att berätta för omgivningen. Men det kommer säkert att gå bra, och är det någon som säger något så är jag säkra på att ni har svar på tal. Kram på er/ Henkes Sara