Någon som är yngre än 20 som ska gifta sig
Skulle gärna vilja prata med lite yngre tjejer som ska gifta sig nästa år.
Skulle gärna vilja prata med lite yngre tjejer som ska gifta sig nästa år.
jag ska gifta mig nästa sommar kommer då va 18½ år och min m2b 20.
Skoj med unga som gifter sig!!!
Det kommer jag oxå att vara... Men jag vet inte varför jag skulle vänta, när vi redan har varit tillsammans 2 år, och planerar att gifta oss om två år... Dessutom kommer jag att börja studera på en ort som ligger ca 400 km bort höst-07, och eftersom gubben flyttar in först efter giftemålet gifter vi oss gärna redan vår-08. TROTS att jag bara är 18 (fyller 19) då...
VARFÖR gifter ni andra er så unga???
Är ni förlovade (vi planerar nyår-06)
jag kommer vara ca 18 år och 10 månader när jag gifter mig. om precis ett halvår idag :D lääängtar!
Kul att hitta fler som gifter sig såååå unga :) hihi
jag gifter mig i juni nästa år...
Jag fyller 18 nästa månad och han 22...
Jag gifter mig den 23 Juli 2006
Jag ær 20 år
Vatt med min blivande i snart 4 år...
æntligen!!
Lycka Lycka Lycka!
Vi kommer att gifta oss en månad innan min 20-årsdag och min blivande är 22, så jag passar väl in i denna tråden jag oxå;)
Kul att det är fler som är unga.
Lycka till i planerandet allihopa
jag kommer precis hinna bli 21 när jag gifter mig..
kul när man är så ung och redan hittat sitt livs kärlek...
lycka lycka lycka
Jagär 18 år och kommer (om allt går som de ska) gifta mig den 10 juni i år och fästmannen kommer va 20 :)
Jag är själv inte så ung men tänkte bara påpeka en sak som ni som är så unga säkert inte tänkt på! Ni kommer få väääldigt vackra bröllopsfoton! Man är ju aldrig så snygg som när man är i 20 års åldern! Själv är jag 32 men både ja å min kille ser väldigt unga ut! Det e jag nöjd med! Det hade varit kul att få se era bilder sen!