Göteborg (med omnejd) 2006 #3
jag hittade oxå hit :)
tittar bara förbi en snabbis innan det blir sängen för mig... har inte sovit på ca 2 dygn nu så jag måste gå o lägga mig nu ;)
jag hittade oxå hit :)
tittar bara förbi en snabbis innan det blir sängen för mig... har inte sovit på ca 2 dygn nu så jag måste gå o lägga mig nu ;)
God Jul på er alla!!!
Hoppas ni får en riktigt mysig jul med en massa god mat och roliga klappar
kram
såg att jag va eftersökt... tittar in en snabbis.. jobbar hur mkt som helst nu o när jag inte jobbar så fixar vi med bröllopet och en massa annat som har dykt upp.. men planerna går mkt mkt snabbt framåt och vi börjar få ordning på allt som ska va klart snart..
skulle behöva lite tips från ngn pysselkunnig person här inne: jag vill ha ett pannsmycke men vill inte skicka efter ett utan antingen göra ett själv eller fixa ett från gbg.. ngn som har en aning om hur man gör eller vart man kan få tag på ett????? har letat men inte hittat ngt bra ställe att få hjälp så nu litar jag på att ni slår era kloka huvuden ihop och tänker ut ngt bra :) ;)
yrvädret:
tack för tipset om pärlhuset!!ska absolut gå dit o kolla!!! men nu är inte problemet själva stenarna/pärlorna utan själva tråden eller hur man nu förklara det hela... den måste ju va relativt stel för att kunna hålla men ändå så måste den ju vara mjuk så man kan forma den.. ngt bra förslag på vad man kan använda??
tack för tipset :)
får ta mig en tur dit snarast.. då tiden börjar rinna iväg o det inte finns många lediga studer att pula med det här på..
jag såg dom :) snygga!!!
mmm det har blivit mkt jobb nu det sista o kommer bli ännu mer nu framöver.. jobbar ju på 2 jobb nu så det är svårt att försöka balansera det bra....... man vill ju jobba mkt hos båda (det ena är ju fast o det andra är timmar) men det går ju tyvärr inte.. men men ett tag till går det att jobba häcekn av sig för pengarnas skull ;)