Göteborg (med omnejd) 2006 #3
nä, det e ju precis så vi tänker också, men tyvärr verkar inte alla andra göra det..
och det e ju det som förstör, så helt plötsligt är det inte kul eller mysigt att planera längre..
känns bara otacksamt!
:(
nä, det e ju precis så vi tänker också, men tyvärr verkar inte alla andra göra det..
och det e ju det som förstör, så helt plötsligt är det inte kul eller mysigt att planera längre..
känns bara otacksamt!
:(
jadu.. det verkar inte bättre..
folk vill inte komma med av diverse anledningar.. löjliga sådanna..
och nu fick vi ju veta igår att folk tydligen ringer till henris svägerska och gnäller till dem..
istället för att säga direkt till/eller fråga oss..
vet iofs inte vilket som e värst... för på ngt sätt retar det oss när folk klagar också..
det e ingen som har frågat om de kan hjälpa oss på något sätt, men de verkar tro att de skall ha något att säga till om ändå..
*arg*
tack för att du är så snäll och säger så bra saker :)
men som sagt.. det låter som vi e rätt lika.. brukar nog inte heller finna mig i hur mkt som helst..
men det är en så svår situation..
men vill ju inte skippa allt å låta det gå ut över dem som faktiskt glädjer sig med oss...
och inte heller vill vi ha en liten privat ceremoni.. det e ju inte alls så bilden är i våra huvuden..
men samtidigt vill man inte kämpa med att få till allting så bra som möjligt, för att inte tala om att lägga ut så mkt pengar som man faktiskt gör.. på någon eller några som beter sig så här..
som jag sa tidigare.. det känns otacksamt..
tack iaf ännu en gång!
nä.. naiv vet jag inte..
ellor, jo kanske ;)
men det va jag tydligen också innan..
det verkar inte vara så lätt som man trodde och hoppades på..
men jag tycker också att det borde vara JUST så lätt..
att arbetet är svårare än man tror är ju helt ok, men det är också tillräckligt.. mer problem än då behövs inte
:)
jag tycker vi har försökt klargöra flera gånger att vi hat valt att ha det på si å så sätt och att det är det som gäller...
jaja..
vi får väl se, men som ena tärnan sa.. det e ju bara ett par st som gnäller och det ska ju inte få förstöra för alla andra..
visserligen visste jag ju det innan..
men att ställa in festen för att det är en eller två som krånglar e ju eg väldigt onödigt..
men samtidigt väldigt lockande emellanåt..
*rodnar*
tack för dina fina ord!
*stor kram*
grattis yrvädret
vi får tyvärr inte med trollvinter på fikan 1 februari :(
vårbrud
ville du köpa min slöja efter bröllopet??
jag räknar inte med att den kommer tillanvändning någon mer gång ;)
nu har jag köpt filmen!!!
eller henris kusin i usa har köpt den, men det e ungefär samma sak :) det e ju jag som ska ha den!! äääääntligen har jag "I know my first name is Steven"!!!!!
å så sitter jag å jobbar på den jä*la låtlistan..
fy tusan vad mkt arbete det e för att få det bra.. hjälper ju inte att jag blivit så himlans nogrann med allt.. nu sitter jag och lyssnar igenom så att det blir en bra blandning och att övergångarna mellan låtarna inte blir alltför hemska :)