Göteborg (med omnejd) 2006 #3
Hej alla brudar..
någong gång under dagen bör de stänga den andra tråden.. så jag gjorde en ny igen :)
välkommen till
:D
Hej alla brudar..
någong gång under dagen bör de stänga den andra tråden.. så jag gjorde en ny igen :)
välkommen till
:D
Hej
Det blev visst frieri på nyårsnatten - nu e kyrkan å festlokalen bokad 29 juli. Vi e visst ute i sista stund säger dom...?
Klänningen har jag hunnit köpa med, blev stressad av alla som sa att jag var sent ute. Lite ångest där, kanske inte blev rätt (och blivande kan man ju inte fråga om råd).
Kul å läsa om alla tips å ideer här =)
Här det inte mycket liv! Hur lever livet med er då?
Jag har precis gjort mig i ordning för sängen - sov ingenting föregående natt. Började ju jobba idag igen efter jullovet.
Har hållt på med inbjudan och nu är den äntligen klar, textmässigt iallafall. Om det är någon som är nyfiken så kan ni ju alltid säga till så mailar jag.
Och så har jag tagit mig tiden att leta reda på alla adresser, så det blir lätt att skriva kuvert sen.
Finns det någon som är sugen på en minifika innan den 1:e? Är enormt fika sugen men har ingen att fika med för tillfället Alla är så upptagna... Svar till notorisk kaffegalning
Yrvädret,
tror att detta är gällande "fikalista" om inte så är det bara att fylla på.
Fika 1/2
princess
princess_edition
Vårbrud06
Yrvädret
loppalina
HanOchJag
Charleston
MiNik
Maritime
härligt! vi ser ut att bli ett gäng ;)
hej 79aras, och välkommen hit :)
ahh, nu har vi träffat prästen, det känns bra :)
och så har vi provätit menyn.. MUMS!!!
MiNik
Är redan uppskriven
Menade en liten smygfika innan den 1:e.
Princess
hur fick ni tag på er präst?
Då var man gift nu då Buketten hämtade jag på morgonkvisten och blev glatt överraskad, den var precis som jag ville ha den om inte bättre Stort tack till Sven blomma i Surte
Åkte hem o gjorde i ordning mina 2 prinsar och gav dem varsin bok så att jag kunde vänta in min väninna som skulle hjälpa mig. Drack säkert en hel kanna kaffe innan hon hann komma Lätt nervös?? Nejdå inte alls...!!!(ironisk)
Kvart över tolv var hon här o bröt ihop i en hög på golvet; hon asgarvade åt min klädsel.... Stay ups , avklippta strumpbyxor och en tröja. Fattade ju ingenting Jag var ju asläcker
Hon sminkade mig o fixade håret o jag var jättenöjd!!!
Tråcklade mig i klänningen o väninnan snörade ryggen *kanonbra* (tänk att ha en egen påkläderska).
Mannen fixade sig o vi for iväg för fotografering utanför kyrkan. Poserade i en hel timme(både ute o inne) innan gästerna kom Det känndes jättebra. Hoppas bara bilderna blir lika bra
Efter kyrkan fick vi njuta av en underbar 3 rättersmiddag som min svägerska ordnat med. Blev väldigt mätt o det smakade alldeles underbart!
Detta var verkligen den bästa dagen i mitt liv, alldeles precis som jag ville ha den.
Kvällen avslutades med tårta o god dryck i goda vänners lag
Bilder!!!!pg.photos.yahoo.com/ph/loppap/album
Japp så snabbt o enkelt skrivet ;)
Kram fru loppalina :D
Tjusiga bilder. Vill se mer Loppalina. Har ni inte fler bilder som är lite närmre?
Vilken kyrka gifte ni er i? Såg fint ut med snön och julgranen´... mysigt.
Yrvädret, jag är väldigt intresserad av din inbjudan. Vill både se och få tips med texten. Maila mig gärna. mandorff@hotmail.com... endast mailadress jag kollar ibland. har för mig att du har den riktiga adressen också.
Vårbrud -06 : Bilderna från fotografen har tyvärr inte kommit ännu :( Men det kommer mera ;) Kyrkan heter Kållereds gamla kyrka . Vi hade en kanondag med lätt snöfall :D Jättenöjd ;) Får se om jag har lyckats fixa med bilderna till träffen ;)
ja det får vi hoppas Loppalina. Ta med dig allt i bröllopsväg... inbjudningar, festprogram kort..ja allt som kan vara bra för oss att kika på.
Var det inte lite väl tomt här idag?