Göteborg (med omnejd) 2006 #3
Alla är väl i bröllopstagen tror jag (haha) :) Skall bli roligt att träffas :)
Alla är väl i bröllopstagen tror jag (haha) :) Skall bli roligt att träffas :)
Nepp jag såg tyvärr inte programmet igår. Men det hade nog varit underhållande. Här kör vi på kvalitet istället för kvantitet :D
Halloj Tjejer! Har fått mina bilder från fotografen :) Åhh jag kan inte sluta titta :D Jag kommer att ha med dem på vår fika antingen på papper eller så får jag väl ta med datan ;) Hoppas allt är väl med er!? Kram
Princessdiamond : Vad har du för liv?? Vi kan ju kolla om min kjol passar!!???
Jag har ca strl 34-36 tror jag :? Japp det har jag pg.photos.yahoo.com/ph/loppap/album&.src=ph&store=&prodid=&.done=http%3a//photos.yahoo.com/ph//my_photos
Det skall finnas på släpet iaf ;)
Aj då :( Vad synd! Men vill du prova så finns jag i Gbg iaf :D
Det var så lite så ;) Lycka till med o hitta en passande kjol :)
Princessdiamond: Vad roligt att du äntligen skall få filmen :) Som du har efterlyst den :D
HanOchJag: Krya på dig! Hoppas att du blir bättre snart. När jag är förkyld så brukar jag dicka esbiritox, något förkylningsbotande medel ;) Det brukar hjälpa mig.
HanOchJag: Välsorterade matbutiker eller hälsokostbutiker har detta. Det finns även som tabletter om du har problem att dricka ;)
svessan: Kolla med Karin Lundqvist i Mölnlycke hon e super!!! Hon har ett skrädderi där ;)
Godmorgon tjejer!
Hoppas att allt är bra med er :) Ha en bra dag, vi hörs senare :)
Åhhh Får jag oxå önska om ställe på onsdag?? Jag jobbar till 17 och kan komma efter det, hoppas att det är ok. :? Men gärna så att jag ka parkera i närheten ;) Kram loppalina
Vårbrud -06 : Själva stället spelar ingen stor roll bara det INTE blir Mc Donalds :D :D
yrvädret: Åhh vad skönt att höra, att du fått hjälp :) Hoppas att det blir bra för dig. Vi kanske syns på onsdag ; Kram :)
Hej Tjejer!
Jag måste tyvärr avboka på onsdag :( Min svärmor har blivit sämre och jag vill gärna finnas där för henne nu det närmaste.
Jag är hemskt ledsen , det hade varit jättetrevligt att få träffa er! Jag hoppas att jag kan följa med nästa gång istället ;) Kram loppalina
Snäääälla , kan någon beställa en cappucino o dricka för mig :p Jag hoppas att ni får jättetrevligt ändå ;) Kram loppalina
Hej tjejer!
Hade ni det bra? Vi var iväg hos mina svärföräldrar idag o fick besked om att svärmor har fått starkare morfin :( Men däremot så har hon fått behålla blodvärdet i tre veckor, vilket är jättebra. Så det är både positivt o negativt. Hoppas på att hänga med nästa gång ;) kram loppalina
Vad bra :D :D