Inlägg från: Vårbrud -06 |Visa alla inlägg
  • Vårbrud -06

Göteborg (med omnejd) 2006 #3

Princess

Har inte tänkt på det. Vågar nog bara om det är någon i sverige eller nått. Verkar jobbigt att beställa den efter sina mått från tex cindrella.

Jag hoppas på att få en klänning för ca 3000-3500. Tror ni att det är möjligt? Nixorna är väldigt enkla. Men eftersom det blir ett enkelt bröllop känns det fel att smaska på massa på klänningen och inte allt annat. Skall ju ha tiara och slöja också.

• Vårbrud -06

loppalina
    Lycka till imorgon!! Kom in och berätta hur det var sedan!

Trollvinter. Tror att du har en massa annat för dig, men jag vill ändå passa på att önska dig lycka till också!!

• Vårbrud -06

åhh det känns verkligen lite rörande nu... trollvinter har varit fru i några timmar. Nu sitter de nog och äter middag och håller roliga tal för dem. Skall bli så kul att få en berättelse och kort från trollvinter och loppalina.

Igår fick jag kalla fötter. Tittade på två romantiska filmer. Först en där fattiga flickan fick en riktig prins, sedan weddingdate där den super snygge hunkige killen vill ha tjejen... hon var på en super möhippa med goda vänner och kyrkan var såå vacker... tror ni inte att jag störtlipar i 30 min efter det....
    jag vill också ha en RIKTIG prins, ett slott, världens största bröllop och blommor över allt... jag har inget sådant. Vet att det bara är filmer, men jag vill ändå ha en kille som är romantisk. David vet inte ens hur man stavar till det ordet....det där med blommor och romantik tycker han inte är så viktigt.

Är det bara jag som är så romantisk att det gör ont bara jag hör en vacker kärlekslåt?

• Vårbrud -06

Grattis loppan! Härligt att höra att du blev nöjd med din dag. Hur känns det att vara någons hustru nu?

Tack alla ni andra för ert stöd till denna obotliga romantiker.. Skall se till att vi verkligen får försöka vara superromantiska när vi firar årsdagar mm

• Vårbrud -06

Tjusiga bilder. Vill se mer Loppalina. Har ni inte fler bilder som är lite närmre?

Vilken kyrka gifte ni er i? Såg fint ut med snön och julgranen´... mysigt.

Yrvädret, jag är väldigt intresserad av din inbjudan. Vill både se och få tips med texten. Maila mig gärna. mandorff@hotmail.com... endast mailadress jag kollar ibland. har för mig att du har den riktiga adressen också.

• Vårbrud -06

ja det får vi hoppas Loppalina. Ta med dig allt i bröllopsväg... inbjudningar, festprogram kort..ja allt som kan vara bra för oss att kika på.

Var det inte lite väl tomt här idag?

• Vårbrud -06

Någon som kollade sexprogrammet igår?

Vaddå värmekamera... man såg ju hur mycket som helst. Lite knepigt att vara med i det programmet. Tyckte inte heller att jag kunde identifiera mig med dem, supersnygga båda två och sex hela tiden... fast de verkar ju inte direkt njuta när de hade sex. Bättre att ha det mer sällan och vara kärleksfull än att ha deras snabbsex. De kanske känner sig pressade på att det "skall vara så"... hmm

• Vårbrud -06

Själv är jag sjuk. Förskyld och allmänt hängig. David åkte till Slovakien idag också... blir nog borta längre än vad han trodde också... kanske 2 veckor istället för 1... inte kul att vara ensam så länge.. i somras var han borta i 8 veckor...

vad gör du annars? mammaledig? pojkarna såg inte så gamla ut.

• Vårbrud -06

Sammahär... verkar det ända rätta så länge som båda är nöjda.

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3