• Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006 #3

Hej alla brudar..
    någong gång under dagen bör de stänga den andra tråden.. så jag gjorde en ny igen :)

välkommen till
    Göteborg (med omnejd) 2006 #3

:D

• Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3
  • yrvädret

Hej på er tjejer!

Nu är jag glad igen. Gubben sov i närmare tre timmar innan han lyckades lulla sig upp... Fast han piggnade till förvånansvärt fort sen

Imorgon åker vi som sagt iväg och det är inte säkert att jag hinner titta in här imorgon. Ha en riktigt härlig jul nu allihop! Jag lär ju gå upp alla kilon under julhelgen som jag lyckades gå ned, men vad gör man. Godis och kakor och god mat... jaja, julen kommer bara en gång om året - och jag gifter mig inte förrän om exakt sju månader!!

GOD JUL!!!

• Vårbrud -06

God Jul på er allesammans!!

Vill få sagt det också om jag inte kommer hinna titta in på ett litet tag.

• ninni7805

God Jul på er alla!!!

Hoppas ni får en riktigt mysig jul med en massa god mat och roliga klappar

kram

• Princessdiamond

stress stress stress..

e uppe tidigt idag.. ska snart ställa mig å steka köttbullar, sen ska jag göra en tårta, sen ska vi till svärfar, och sen ska jag jobba.. slöa lite hemma sen e det dags att sova och imorgon skall vi till hans mamma..
    igår va en fullmatad dag ochså.. handlade i flera timmar, sen skulle det göras massa julpyssel som jag ju inte hinner göra idag..
    dessutom tog jag mig en stund för att inviga vårt badkar!!!! ahhh, äntligen har vi ett badkar!!

hoppas ni får en riktigt god jul allihopa :D

• majbruttan

Vill oxå önska er alla

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR!!!

Kommer att vara en del på resande fot och vet inte när jag hinner titta in

:D

• MiNik

Hej på er alla brudar,

GOD JUL PÅ ER och GOTT NYTT ÅR.

Och Lycka Till Trollvinter på den stora dagen.

Nu har det varit glöggfester var och varannan dag i snart 2 veckor. Har gjort alla julklappsinköp på nätet för att ha tid över till det sociala livet *ler* så ingen stress i år inte :)
    Idag ska vi gå på bio med barnen och se Narnia.....
    Imorgon åker bort för att fira jul och äta god mat...........sen blir det gin & tonic party hos våra vänner på kvällen.

Hoppas att ni får en underbar Julafton och fina julklappar.

GOD JUL PÅ ER!!!!!!!!!!!!

• Princessdiamond

idag har vi skickat in hindersprövningen!!! :D

• princess_edition

hoppas att ni haft en trevlig jul allihop! det hade vi, me massa go mat å tråkiga (men användbara) paket. vi fick i stort sett bara saker till hushållet. av sambon fick ja bla lite embossinggrejer dock, så nu har ja oxå provat lite. funka hur bra som helst me brödrosten ju.

• Princessdiamond

hej!

vad säger ni tjejer.. ska vi försöka kolla upp ngt datum i januari för en fika??

• MiNik

Hej på er alla och God fortsättning. Ser att ni har haft annat att göra än att sitta här *ler*.
    Det är du då Princessdiamond som har fixat lite.
    Fika låter bra, nämn några datum så får vi se om vi kan enas över ett datum.

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 #3