Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

Malmöbrudar/brudgummar

Hej!
    Jag har stött på några Malmöbrudar här på BT och vi har pratat om att träffas. Finns det fler som vill vara med?

• Svar på tråden Malmöbrudar/brudgummar
  • Bröllopstokiig

Hejhej!!

Jag är också Malmöbrud, men jag gifter mig redan om en månad! Kanske kan vara med även om det blir efteråt.

/lotta

• Bröllopstokiig

Bor i malmö, men ska gifta mig i Örebro, vill gärna va med om jag hinner, gifter mig 17/8

• Bröllopstokiig

Hej!
    Jag ska gifta mig i Malmö (förhoppningsvis) den 12 juli 2003. Kyrkan är ännu ej bokad. Lokal är eventuellt fixad KFUM:s lokaler (Bergakungens sal). Men det är massor att bestämma och jag behöver råd. Vi försäker hålla kostnaderna nere en del eftersom vi bekostar det mesta själva. Det skulle vara roligt att snacka med andra i samma situation

• Bröllopstokiig

Anmäler mig också!
    Vi har inte bestämt datum än, men antagligen blir det hösten 2003.

Kul om vi kunde träffas!

• Bröllopstokiig

Jag med!
    Gifter mig den 28 september men är inte från Malmö är kvar här i två veckor till...

• Bröllopstokiig

jag har redan gift mig! (Tjihoo) och vi gifte oss i Malmö, samt hade middag i Malmö. Och så bor vi i Malmö med! ;)

Kanske man kan få vara med ändå, fast att man redan är gift??

• Bröllopstokiig

Jag vill också vara med. Vi gifter oss den 3 maj 2003. Datum är det enda som är spikat.

När kan alla? Jag kan när som helst utom v. 31 för då är vi på semester. Vad sägs om slutet på vecka 32?

• Bröllopstokiig

vad är det för datum i slutet av vecka 32?

• Bröllopstokiig

Jag gifter mig på lördag :) men kan jag det datum ni bestämmer dyker jag gärna upp.

Svar på tråden Malmöbrudar/brudgummar