Malmöbrudar/brudgummar
Förlåt, jag har inte svarat på mailen än. Jag ville vänta in lite fler svar.
Jag bokar bord för 8-9 st så alla får plats, dvs de som mailat mig och de som svarat här.
Kramisar LillPaddan
Förlåt, jag har inte svarat på mailen än. Jag ville vänta in lite fler svar.
Jag bokar bord för 8-9 st så alla får plats, dvs de som mailat mig och de som svarat här.
Kramisar LillPaddan
Jag har varit borta men nu är jag hemma igen.
Räkna med mig jag kommer. Jag har också mailat LillPaddan. Hur många gummar kommer?
Min hänger nog gärna med om han vet att han inte blir ensam med alla brudarna...
Min hänger nog gärna på också om det blir fler gummar...
Tyvärr gick det inte att boka bord om man inte tänker äta. Jag kommer dock att klämma in mig på Paddy´s på fredag och sno till mig så många platser jag kan.
För att vi ska känna igen varandra tänkte jag ställa ett brudpar på bordet. Ni vet sådana som man har på tårtan. (Ja, jag vet jag är lite fånig )
Ja, ta med gummarna, det blir bara trevligt.
LillPaddan
Min sambo följer jättegärna med om han är helt säker på att det inte bara blir en massa galna blivand/blivna brudar. Så jag undrar är det någon mer som släpar med sin man?
Tilda, min följer med på samma premisser.
Ska vi bestämma att de följer med?
Jag tycker att vi bestämmer att de följer med! It's a deal!
Vi ses ikväll
Hej allihop!
Nu är jag tillbaka från Finland - hur gick träffen??
Det var jättetrevligt!
Lycka till Tida om du kollar in här innan det är dax på lördag. Vi håller tummarna för att ni ska få bra väder. Njut av dagen allt vad ni kan.
Ha en underbar dag imorgon, Tilda och Johan!!!
Ni kommer med största sannolikhet få bra väder. Vilken lycka! Hoppas bara att det inte blir lika kvavt som i här i Lund just nu, dvs näst intill olidligt.
Ta tillvara på allt och se till att det tas mycket kort. Vi ser fram emot att få höra om den stora dagen!
Ha det jättebra, slappna av och njut!!!!
/ Anneli 7/12