• Bumpan_

Värk i armar

Jag skulle gärna vilja höra om det finns någon mer med samma problem som jag nämligen med värk i armar och ibland också o benen. Det är en slags krypande/värkande känsla i armarna. det började för lite mer än 2.5 år sen och har nu även blivit likadant i höger ben. DDet känns helt hopplöst för jag känenr att jag inte får någon hjälp för detta.
    Jag har sömnsvårigheter pga av denna värk och den enda hjälp jag får av läkarna är att de inte vet någonting och att jag får knapra alvedon till tusen! De har gjort otaliga prov och jag är nu..äntligen! remitterad till sjukgymnast, men förseningarna där gör att jag förmdligen kommer att få vänta tills nästa månad. Någon som har något liknande? Det känns nästan som om det är helt psykiskt och att så fort människor inte ser ngt konstigt så är det heller itne så farligt, men detta påverkar ju hela mitt liv!? Ibland har jag så ont att jag inte kan greppa en penna..vad kan det bero på? någon?

• Svar på tråden Värk i armar
  • Bumpan_

Men min läkare påstår att man inte kan ha fibromylogi om man är ung. Vet du om det stämmer? När fick hon den diagnosen? Vet duom alvedon hjälper henne? Många frågor på en och samma gång :)

Svar på tråden Värk i armar