• confetti

    lite svartis ändå...

    Visst är det helt ok att sambon går ut och festar med sina kompisar. Det är kul för honom att han får uppmärksamhet och att tjejerna raggar på honom och nyper honom i baken. Det vore ju tråkigt om alla tyckte han var ful och ingen ens tittade åt hans håll men så är det inte. Han är snygg, gillar att festa och jag unnar honom uppmärksamhet från andra.

    Jag gillar också att gå ut och festa med mina tjejkompisar(även om det inte blir särskilt ofta nuförtiden)och då får jag alltid en massa uppmärksamhet och det gillar jag.

    Jag är stolt över honom och vill att han ska göra saker på egen hand också. Det måste man när man är sambos. Så allt är helt i sin ordning egentligen.

    Synd bara att jag ska bli svartsjuk ändå...fast jag försöker att inte visa det. :D

  • Svar på tråden lite svartis ändå...
  • alpha

    Varför i herrans namn skulle tjejerna nypa honom i häcken?? Hur beter han sig /ni er när ni går ut? Jag skulle bli skitsur om det var min sambo, för ett nyp i häcken kommer inte från en klar himmen, då är han klart flörtig!

  • confetti

    Men tjejerna är så framåt och fräcka att de nyper vilken kille de vill i baken. Även om han bara råkar stå där med ryggen emot dem. De tjejerna är väl desperata eller bara allmänt jobbiga.

    Så gör ju många killar också. De tror att det är fritt fram att ta tag i ens bakdel bara för att man är tjej och är ute och festar och kanske har kjol eller är lite full.

  • Cerda

    Men visst 17 kommer ett nyp i häcken spontant utan att man varit flörtig?! Jag är totalt oflörtig (vet inte ens hur man gör?! ) men visst händer det att jag blir nypt i häcken ändå! Rätt ofta.

  • Bridezilla K

    Skulle en tjej nypa min kille i häcken skulle jag nita henne... *ser oskyldig ut*

  • f.d. Svart brud

    Hmmm... det verkar visst som om fulla tjejer har rätt till att nypa killar i baken men inte tvärtom... ;)

    Nä, jag förstår att du blir lite svartis, men du får vara stolt också. Det är ju DIN karl. Och så länge som han inte är otrogen, så har du egentligen inget att vara svartskjuk på...

  • f.d. Svart brud

    "Svartskjuk"... :D

    Sorry, menade förstås svartsjuk!

  • Als Peggy

    Hoppas din kille säger åt dom tjejerna ordentligt, jag gör det när killar nyper mig.
    Själv skulle jag vara orolig om min kille bara tyckte var skoj att bli nypt i häcken av andra tjejer och jag vet att jag definitivt inte är svartsjuk. Det handlar om respekt

Svar på tråden lite svartis ändå...