• hellokitty

Oups, lite snabb... 3

Här är den nya tråden flickor!

Detta är de GRÖNA GUBBARNAS TRÅD! Den startades av Justina (även kallad Festina eftersom hon såg till att denna festliga tråd startades!)av misstag. Det är vi djupt tacksamma för!!!

• Svar på tråden Oups, lite snabb... 3
  • Gerda

Ahhhh Hemligt!!!!

Lycka till imorgon!

Kom ihåg att se till Lillian o Runis så att de inte hånglar alltför grovt på festen! :D

Ska skumpa lite till frukosten för DIN skull!!!

:):):)

• Hemligt ( fast inte längre)

Tack Gerda!
    Det är min syrras jobb att hålla reda på lillis. Själv ska jag försöka hålla kungen borta från A.L (hon hallåan på 4:an)

Eller ja, hon e ju inte hallåa. Nyhetsankare kanske det heter, äsch strunt samma kan inte riktigt tänka klart är alldeles för pirrig!

• ica i rutan

Sweet! :D Jag är också kvar till 18. :D:D:D

Du...jag har fått en uppenbarelse igen. Du KOMMER att svara JA. Jag KÄNNER det. *sluter ögonen och gör mystiska handrörelser i luften* och......och.... han kommer att svara JA också!

Eftersom du ska gifta dig imorgon så får du den här uppenbarelsen gratis, annars kostar det skjortan. Bara så du vet. :p Men som sagt, just for you my friend...
    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• ica i rutan

Hemlisen:
    *ASG* Jaaaaa...såg du med "familjen 2005"!!! Fan vad bra det är!

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

• Gerda

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej ICA!

:D:D:D Vi har alltid gått om varandra den senaste tiden!!! :(:(:(

Hur är det? Å tack för de roliga mejl som dimper ner ibland ;)

• Gerda

Hemligt!

Hehe... din syster kommer att få fullt upp!!!

:D :D :D

Jag bad Madde tona ner urringningen till imorgon, men hon är ju lite blond o missuppfattade och sänkte urringningen tterligare! ! Vickan lovade att fixa polokrage à la mini-bolero iaf under vigsel!

:D :D :D :D

Tack för uppenbarelsen!

"Den e fiin CalGostav"
    Dom e såååå bra, *ASG* bara man tänker på Familjen.

Hade så gött, nu e det dags för mig att stänga butiken och gå hem till min älskling.

//Hemligt, fast inte så länge till

Tanken som räknas Gerda, verkar inte som man kan få Madde att fatta allt... Hehe!

Svar på tråden Oups, lite snabb... 3