Oups, lite snabb... 3
Dallie:
Japp! Snyltare är vad de är... :[
Hehe...jag har pressat på Cheers lite så hon kommer snart. Hon JOPPAR tydligen!!! :p Vad ska det vara bra för..? :D:D:D:D SKÅÅÅÅL flickor!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Dallie:
Japp! Snyltare är vad de är... :[
Hehe...jag har pressat på Cheers lite så hon kommer snart. Hon JOPPAR tydligen!!! :p Vad ska det vara bra för..? :D:D:D:D SKÅÅÅÅL flickor!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Tsss...nädå. Jag har allt avslöjat henne. Hon JOPPAR! :p
Jolien:
Man är inte äldre än man gör sig... ;)
Dvs...vi är runt 13-14årsåldern allihop. :D:D:D:D:D:D:D:D
drea:
*asg* Vikken kille han är, busken..... Hahahahahahahaha!!! 1:a-platsen var ju trevlig. Mycket presidentlikt gjort. :p
Moget, Cheers... Moget.
:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Det är väl rätt typiskt oss fjortisar? Att mobbas? :p
Hihihihi....
AAAAHAHAAHAHAHAHAHAHAAA! Problem, vännen...? ;)Att få till det, menar jag? :? Hahahahahahahaha
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D;D;D
Här ska du få... *kluck kluck kluck* Varsågod, den är lite avslagen men funkar nog ändå! :D:D:D
Ja, visst blir klänningen perfekt!?? :D Jag har fått tag i slöja o tiara av samma tjej som passar jättebra till klänningen. :p
Eeeh..jag fixar visst inte heller att få till det. :D:D:D:D:D:D
;D liksom...? Vad var det? :D:D:D:D:D:D
Hemlisen, är du kvar?? :?
Jag måste ju få önska dig LYCKA TILL på din stora dag imorgon!!!!!!! :D:D:D:D
Ett tips: glöm inte att svara JA! :D:D:D:D:D:D:D
Bamsekjaaaaaaaam!!!
Cheers: Ha en underbar helg!!! :D:D:D:D Hälsa husbandet o Happy!
Blue: Bestämt dig ang klänningen? :?
Sweet! :D Jag är också kvar till 18. :D:D:D
Du...jag har fått en uppenbarelse igen. Du KOMMER att svara JA. Jag KÄNNER det. *sluter ögonen och gör mystiska handrörelser i luften* och......och.... han kommer att svara JA också!
Eftersom du ska gifta dig imorgon så får du den här uppenbarelsen gratis, annars kostar det skjortan. Bara så du vet. :p Men som sagt, just for you my friend...
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Hemlisen:
*ASG* Jaaaaa...såg du med "familjen 2005"!!! Fan vad bra det är!
:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D