Oups, lite snabb... 3
fest imorgon?..:D:D
drea fyller nolla !! men hon kan inte vara med och fira men vi firar utan henne eller hur?:D:D:D:D
fest imorgon?..:D:D
drea fyller nolla !! men hon kan inte vara med och fira men vi firar utan henne eller hur?:D:D:D:D
8)
30-års fest idag?:D:D:D
Men födelsedags barnet saknas....:( men vi festar ändå....:D:D:D:D
Här får du Schkumpaaa..:D
Vart var du igår?....:o
Hemligt
Fyller du 0:a som drea?
Men då har vi fest för dig idag och nästa onsdag och fredag. Dessutom på onsdag så får vi våra adoptionsppr...yeahhhh....:D:D:D
Duktiga DU....:D:D:D:D:D blev de andra nöjda över resultatet..:D
Men då är vår sista dag på torsdag för sen v10 är ju iväg och åker skidor....:D:D:D
Vi får fira på torsdag...:D
Men vi får bara ppr på onsdag sen ska de skickas in osv...så adoptionen är inte klar än på länge..
Jaaaaa och på torsdag tror jag att adoptionsbyrån har fått våra ppr så då firar vi igen...:D:D:D
Påfyllning?:D
Jag oxå för det är mkt OS idag för oss svenskar...:D:D:D:D det blå/gula kristallglaset...:D:D:D:D
Här kommer påfyllning?..:D:D:D
Schkååål för Anna....KUL för henne:D:D:D det var roligare att hon fick brons än att Anja skulle få guld...:D
Idag på lunchen så var jag och tog kort till körkortet..:D:D:D:D bara 6månader efter bröllopet...:D:D:D:D:D har betalat till vägverket för längesedan....:D men har inte gått och tagit kortet...:D men nu äntligen så är det gjort....:D har postat det oxå till vägverket...:D
JA du är redigare än mig...:D:D:D:D:D:D:D
Tog det lång tid tills du fick körkortet? tror du att jag får det i nästa vecka?
Har haft vaniljbullar som jag har bakat alldeles själv med mig till joppet idag...:D:D:D:D det var uppskattat!!:D:D:D