Oups, lite snabb... 3
Ica:
Yes, jag har sett den! Jomenvisst, go Bridezilla Queen, girl! :D
Ica:
Yes, jag har sett den! Jomenvisst, go Bridezilla Queen, girl! :D
Hallå där!
NUUUUUUUUUUUUUUU funkar tydligen min mejl igen!
Jag har absolut ingen aning om vad det var som blev fel, men när jag nyss klev in och skulle olla, så formligen _pyste_ det av olästa mejl!
Jag har aldrig haft så många på en gång, tro mig! :D:D:D:D:D:D:D:D:D *kände mig onekligen lite populär, sådär, hihi ;):D:D*
Nej, det var det märkligaste. Men nu så.
Ska gå igenom dem och svara berörda så snart som möjligt. Inte inatt dock, nu är timmen sen.... *gäspar stort*
Natti-natti!
Nej kära vänner, jag skulle då rakt inte "olla".
Kolla ska det stå, såklart....!!!!!!!!!
Hihihi! :D:D:D
Som tjej blir det nog lite svårt... Don´t you think? :D:D:D:D:D:D
Hahaha!
finns det nån "Hunk" som ställer upp på det, tro?
Vad måste man muta med då? :D:D:D:D:D:D
(Fast tanken på ollande Toffelhoff - Ick!)
*Hänger glatt på* :D;):D Hej hej gerda!:D
Cheerful:
ditt inlägg blev nr 666 i denna tråd, såg jag. DET är som taget ur en skräckis, huuuuuuuuuuuuhhhhhh :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
*Slår sig för pannan*
:D
Asch då!!! Så tokigt av mig!
det _borde_ jag verkligen ha tänkt på. *skakar på huvudet åt min totala brist på inlevelse....* Månntro det är dags för fredagsskumpan redan, så här kan vi ju inte ha det, Kirk lilla!
Markoolio!!!! *Lyser upp som en sol* Jamen, då MÅSTE han såklart vara sin überfräscha karaktär i det dära vikingaprogrammet (namnet på serien försvann i cyberrymden tror jag bestämt!)*viftar irriterat med öronen*
Jag menar, det där sega drägglet gör ju situationen så mcket mera tilltalande.... *uuurrrrrkkkkhhhhhhhhhh.....* ;D:D
Hej Kitty *niger*
Hej Annaglitter! :D
Dallandra, jag får inte ihop det riktigt!! Hur ollar man ett mejl???
Jag fick lite jobbigt när jag skulle föreställa mig (var bara tvungen, hihi! ;):D) för allt jag får upp är en bild där Vikingaslöddret trycker ollonet mot dataskärmen!???!? :o
Mycket förvirrande, och inte helt behaglig tanke.
Eller?