Oups, lite snabb... 3
:D:D:D:D:D ja jag tror det....:D:D:D var e´brudarna..:o dom kanske är på ngn annan fest...:D
:D:D:D:D:D ja jag tror det....:D:D:D var e´brudarna..:o dom kanske är på ngn annan fest...:D
Kolla detta forum som jag skrev i och hjälp mig att jag har lite rätt i det jag säger...du känner mig lite och vet hur vi har det..
www.brollopstorget.se/Forum-1-13/m1547306.html
Gerda
GRATTIS !! vad kul!:D
Lite alkoholfri schkumpaaa:) kanske..;)
Gerda
Det kommer säkert att gå bra för er denna gång. Jag håller tummar och tår..;)
ojojoj vad tråkigt....:o men samtidigt så har du ngt kul att se fram emot en liten bebis....:D då är vi mammalediga lite samtidigt....:D
Gerda
Jag kan inget heller men det tar vi sen när vi har fått vår lille knodd...:D:D:D
Gerda
Ät så mkt bacon du vill:D:D:D det är såå gott....:D
Snart är detta babyboom sidan..:D:D:D
Mer schkumpaa tjejer?;)
Bassågod....schkumpaaa till dig Dallis min vän....*hick*..... öhhh du Dallis du är fa%¤&/ den bästa vän jag någonsin har chattat med förutom Gerda, Hemlisen, ica, kitty, drea och alla på Oups....men hörru Dallis vem är lightfish? raaap....hick....:o schkåål..:D
Dallis my friend
Fy fa%&¤ vad vi är bra alltså....*hick* ja vem tuschan är lightfischhhhh....Gerda får nog förlarar för ossssss.......*hick*
Schkåål *hick* Micke har kaschtat av sig kläderna och gör hellakoptern för mig..:p:D:D:D:o