• eson

spraytanning

Hej!
    Ska gifta mig i sommar och är inte typen som blir snyggt pepparkaksbrun helt enkelt. Har hört talas om spraytanning. Är det någon som har provat? Ser det naturligt ut? Jag är blond och blåögd med en ljus hy. Är det någon som kan rekommendera ett bra ställe i Göteborg?

• Svar på tråden spraytanning
  • junibrud2006

Jag har inte gjort i Göteborg, men är blond och blåögd och testade i förra veckan. Det blev superbra! Hon tog en mediumfärg och det blev alldeles lagom. Ska absolut göra om det till bröllopet!

• Therese33

Jag har inte gjort det själv, men en väninna till mig gör det emellanåt men hon tycker att det fungerar lika bra med brun utan sol spray som man köper hem...

• Jema 26/11-2005

Har hört några olika "skräckhistorier" om SprayTanning.
    T.ex. att det lätt kan färga av sig på vita kläder, så som vid kragen osv.
    Kan vara svårt att få jämnt om man inte "förberett" huden innan själva sprayningen.

Men som sagt, jag har aldrig själv provat. Men jag tror det är viktigt att testa i god tid innan bröllopet för att se hur det blir på en själv.

Lycka till!
    Jema

• reflex

Hej
    Jag har gjort det en gång innan och ska göra det igen till mitt eget bröllop. Jag blev jätte nöjd. Dert blev jämn, snygg brun färg. Jag blir alltid grisskär, när jag solar utomhus. Med spray tan fick jag en lagom brun jämn nyans. Det höll i ungefär 4 dagar sedan började det att tappa. Min rekomendation är dock att man faktiskt provar det en gång innan, ska du inte på något kalas snart som du behöver piffa upp dig lite till. visst färgar det av lite det första dygnet innan du duschat av dig överflödig färg. Bh-n var lite färgad men det gick bort i tvätten, inget som syntes. //Reflex

• eson

Reflex
    Det låter jättebra! Gjorde du det i Göteborg? I så fall var?

• reflex

Tyvärr gjorde jag inte det i Göteborg utan i Kristianstad. Det som jag gjorde hette Air Brusch. // Reflex

• Mrs2006

Hej!!

Kan tipsa om en kanonbra salong i Haga i Göteborg som heter Damian Keating frisörsalong. Där utför de spraytanning, vet ej till vilket pris men tror inte att det är så farligt dyrt. Alla jag pratat med som blivit "sprayade" är jättenöjda och jag ska själv testa hos dem innan mitt bröllop.

Svar på tråden spraytanning