• Kvinna

stora bröst !

Ni som har stor och tung byst vad annvänder ni för underkläder ?.
    Man vill ju att hyllan ska se fin ut och inte för litet eller för stort.
    Jag läste under debattforumet,kroppen där flera har förstorat sin byst. Hur hittar ni någon bh som passar till kupa dd,e,f?.
    Jag har flera gånger märkt att det är en nackdel med stor byst, för utvalet bland underkläder blir inte så stort när man ska ha en stor kupa. Så var köper ni era underkläder ?

• Svar på tråden stora bröst !
  • Kvinna

Tack för alla fina tipps som vi har fått fram. Det verkar vara fler än bara jag som har stora problem med att hitta en stor bh i 75 dd-e som är snygg och som man kan ha till fest eller när man vill vara finare. Fortsätt att hjälpas åt så kan vi hitta flera ställen som vi kan köpa underkläder på.

• Kvinna

Javist där ser ni att flera behöver tips och råd vad man ska ha under kläningen.

• Kvinna

Ja vilka fina bh:ar du har hittat fruRT !.
    Jag ser att du har ett större problem där fram än vad jag har. Jag har hittat på Lindex en lång bh som verkligen ger stöd både för rygg och byst.Den fanns i storlek upp till 75 e.

• Kvinna

Hej igen på er storbystade tjejer !
    Jag har köpt en mjuk korset eller en boddy jag vet inte riktigt vad den kallas för, från Prima Donnas sortiment och den sitter väldigt fint på kroppen.
    Där får man bra med stöd och inte ont i axlarna. Den finns i många storlekar.

• Kvinna

Hej på dig fruRT !
    Jag verkar ha ungefär samma problem som du har. Hur gammal är du? har du några barn? Vet du någon annan som har förminskat sin byst? Hör av dig!
    Kvinna

• Kvinna

Hej på dig Anna_Is .
    Var någonstans gjorde du din operation ?.
    Hur mycket i vikt tog dom bort från dig ?.
    Hadde du värk i ryggen , axlarna före op?
    Fick du någon speciel bh att ha på dig efter op ?.

• Kvinna

Hej igen Anna_Is .
    När du op lyfte dom din byst eller behövdes det inte?. Har du fina bröst idag eller är dom hängiga ?. Kan du annvända vliken bh som helst idag ?.
    Har du haft barn ?. hur gammal är du?.
    Det var intresant att prata med dig om hur en förminskning går till. Du ska ha tack för alla svar du givit till oss.

• Kvinna

Det var en otroligt spänande diskution som vi har fått vara med om. Det är så konstigt att många vill göra större bröst och så finns det tjejer som vill förminska sina bröst. Jag själv är nöjd med min byst bara det skulle finnas lite större urval av underkäder att välja på. Jag har tänkt flera gånger att köpa en torselett med det har inte funnits rätt storlek (75dd) så jag får klara mig utan.
    Är det någon som vet var man kan köpa en torselett i storlek 75dd så säg till mig så ska jag köpa en direkt.Det skulle ju vara roligt att få vara sexig någon gång åt gubben där hemma.

• Kvinna

jag fick höra att det finns en sorts bh som heter minimizer. Är det något specielt med den?.

• Kvinna

Tack ska du ha för tipset Eorin !.
    Nästa gång jag är till Stockholm så ska jag gå in och köpa torselette på Ajas.
    Se vad bra det går att lösa problem tillsammans. Nu slipper jag leta i hela stan utan kan gå direkt och handla.
    Änn en gång mycket tack ska du ha för tipset.

• Kvinna

Hej på dig loppalina !.
    Jag bor uppe i norrland så jag har en liten bit ner till alla fina afärer.
    Men till somaren brukar jag åka på semester söderut till Göteborg och stockholm. Då passar jag på att handla.

• Kvinna

Hej på er tjejer !.
    Nu har jag varit och shoppat en sport bh och den håller fast bysten något fruktansvärt bra. Jag köpte den på Stadium. Min byst blev bara en c-cupa mot vanlig dd-cupa. En sport bh fungerar ungefär som en minimizer, den håller in rätt mycket så man kan sporta med olika aktiviteter. Det är något jag kan rekomendera för dom som vill ha lite mindre byst för tillfälle.

• Kvinna

Hej på dig med hemligt namn!.
    Jag köpte min sport bh på stadium och den heter Casall. Den sitter son gjuten på mig.Jag har tvättat den flertalet gånger men den fungerar perfekt. Jag har ju ganska stor och tung byst (dd-cupa) men jag kan sporta och hoppa och bysten sitter fast så fint. Den här modellen täcker upp så att bysten inte syns.
    Jag behöver inget linne utanpå för den är så tät och fin. Jag rekomenderar den till er alla.

• Kvinna

Hej igen på dig Hemligt !.
    Jag glömde att säga att du kan gjärna ta en storlek mindre än normalt när du köper en sport bh. Det är för att byste ska sitta fast när du hoppar omkring på gymet eller airobic eller buddy pump.
    Så stick iväg flickor och köp er en sportbh så ni kan träna.
    Hej då

Svar på tråden stora bröst !