Ifrån varandra 5 månader
Hej! Det här forumet verkar så bra att jag måste fråga trots att jag inte är i närheten av att gifta mig. Men! Jag är dock i en hemsk situation! Jag går i gymnasiet och min pojkvän gick ut gymnasiet för 1 ½ år sedan. Vi har gjort planer att åka till Australien tillsammans i augusti, då jag tagit studenten, men nu pga av diverse anledningar ska han åka nu! Den 15 januari, och jag fick reda på det igår?! Jag borde tillägga att vi varit tillsammans 2 ½ år. Jag vet att jag vill vara med honom och han säger att han vill vara med mig. "Vi är så unga, och om vi klarar det här då klarar vi framtiden". Han är inte lycklig här i Sverige - har inget jobb eller pluggar inte, men jag känner ändå att han rymmer härifrån! Och jag känner mig sviken! Han och jag skulle ju åka tillsammans!
Ge mig hopp! Vad ska jag säga till honom, jag gråter så jag dör när jag träffar honom och an tycker att det är bäst att inte ses alt. ses en gång innan han åker om två veckor. Någon som gått igenom liknande, hjälp! Sista terminen av gymnasiet ska vara en glad tid, men nu förefaller den bara deprimerande och svart. VAD SKA JAG GÖRA?!
Tack om ni svarar! Jag blir galen här... Eva