så var det de där med porrsurfning igen...
suck, dessa porrdebatter!
Om ts skriver och mår dåligt över detta och frågar efter bearbetningstips, varför inte ge henne såna då, iställer för att börja tjattra om att era män FÅR titta på porr!
suck, dessa porrdebatter!
Om ts skriver och mår dåligt över detta och frågar efter bearbetningstips, varför inte ge henne såna då, iställer för att börja tjattra om att era män FÅR titta på porr!
Eftersom jag själv är dålig på att formulera mej och få fram det jag vill, så får vallis senaste inlägg också stå för mej! Precis så skulle jag också ha sagt, om jag hade kunnat!:)
vad är skillnaden, tycker du, mastermind?
mastermind, ok kan hålla med dej på ett sätt. Det skulle faktiskt vara värre om det var bilder på nån man känner. Men ändå så gillar inte jag tanken på att min pojkvän ska tömma sej när han tittar på andra kvinnor!
Om det beror på dåligt självförtroende vet jag inte..man har ju inte världens bästa.. Men i mitt fall tror jag inte det handlar om det. Det är nåt annat, som jag inte riktigt kan sätta fingret på.
Men som tur är så har jag inte behövt komma på min sambo med sånt, så jag behöver junte sitta och fundera på ett problem som inte existerar för mej :)
ja, ser att jag säger lite emot mej själv i mina inlägg, men jag har alltså kommit på honom en gång.