• Bobou

så var det de där med porrsurfning igen...

Jag har nyligen haft ganska långa diskussioner om porr med min pojkvän. Jag tror att alla killar jag känner kollar på porr, de flesta betydligt oftare än min pojkvän. Jag har tyvärr insett att min mammas man ganska ofta porrsurfar på nätterna, och han är nästan min idealkarl, så otroligt snäll och förstående. Så det är väl inte mer än att acceptera.

Själv tycker jag att porr är äckligt helt enkelt, och jag kan inte förstå hur någon skulle kunna gilla det - men jag har förstått _att_ de gillar det och det är bara att respektera.

Jag tror att det handlar ganska mycket om ifall man ser personerna på bilderna som människor eller bara kroppar. Killar tycks se dem bara som kroppar, lite naken hud att få igång fantasin med. Jag inte tänka bort att det är en person, därför blir det äckligt. Hur i h-e skulle jag kunna tända på en person som kanske luktar jätteilla eller pratar apfult eller aldrig tvättar öronen?! Det är bara såna saker jag tänker på när jag ser porrbilder, haha. Fast jag har insett att alla inte funkar så.

• Bobou

Mastermind:

Jag vet inte om det där var riktat till mig eller inte, men jag tog åt mig litegrann. Självklart känner jag tjejer som också kollar på porr, fast jag tror faktiskt inte att jag känner någon kille som inte gör det. Därför generaliserade jag. Men jag håller med om att det är fult och jag ska försöka att inte göra det i framtiden.

Svar på tråden så var det de där med porrsurfning igen...