ugg skor
hej! nån som vet var man kan köpa äkta ugg i sverige? helst i göteborg. är inte så sugen på att köpa från australien eller usa.. hoppas nån vet!
hej! nån som vet var man kan köpa äkta ugg i sverige? helst i göteborg. är inte så sugen på att köpa från australien eller usa.. hoppas nån vet!
puffar
Vet inte om jag är helt ute och cycklar, men har de äkta uggs på kookai? Det stod åtminstone ugg på dom då jag var och tittade i Stockholm. (Vet inte riktigt hur äkta ska se ut.)
Liknade åtminstone dem som fanns på ugg hemsidan. På skorna jag såg på kookai så stod det ugg på baksidan av skorna där vid hälen ungefär, som ett påsytt märke. Pratar alltså om klassiska uggs nu, inte märket ugg i sig... ( Förstår någon? )
tack för svaret! har inte hittat dem nånstans i gbg så jag funderar på att betsälla från australien. jag vet att de inte är så inne längre men jag provade min kompis o de är såå sköna. jag som alltid fryser om fötterna..
Jag gillar också uggs. Bekväma, varma, sköna och snygga (ja faktiskt)! Har oranga, fast ej äkta. Tycker att det är löjligt att ngt som är superinne och "alla har" ett år anses vara totalt ute nästa år. Dumt och inkonsekvent!
Om det finns kookai i gbg kan du ju kolla där.