Inlägg från: Lugnet |Visa alla inlägg
  • Lugnet

MAJ 2006 tråd 4...

Jag är också lite fundersam varför folk inte ringer och säger att dom kommer fast man vet att dom kommer. Varför verkar folk vänta till sista minuten? Vi har 4 dagar kvar på OSA-datumet och det är ca 7 par kvar som inte har svarat. Däribland min bästa kompis.

• Lugnet

jaaaa, nu är det bara 3 månader kvar. Jag kan inte riktigt fatta det än.

• Lugnet

Hej!
    Skriver in mig också.

6 hellan_jkpg, Jönköping
    6 nenne75, Sigtuna, Uppsala
    6 mialisa, Gimo, Uppsala
    6 Meeela, Finland
    6 majbruttan, Åmål
    13 Emmie75, Göteborg
    13 Joppidopp, Stockholm
    20 Lapinette, Mariefred
    20 FiaMia, Dalsjöfors
    20 frueriksson, Delsbo, Hälsingland
    20 cajsan, Roslagen
    24 kattkatt, Grand Val, frankrike
    27 mia_maj2006, Skansen, Stockholm
    27 Telan, Uppsala
    27 msbine, Helsingborg
    27 m_ia, Karlstad
    27 pirr i magen, Ljungby
    27 Cattis28, Tibro
    27 lillabunny, Skåne
    27 Pumbaalina, Halmstad
    27 Kotte, Enköping
    27 Vårbrud76, Halmstad
    27 annaglitter, Ersta, Stockholm
    27 Peon, Stockholm
    27 köj, Stockholm
    27 Mayfly, Umeå
    27 Fine, Stockholm
    27 Sprallig, Lund
    27 Lugnet, Dalarna

• Lugnet

Hej!
    Vårat OSA datum har precis passerat och det är fler än vad vi trodde som inte kan komma. Totalt är det 39 gäster som kunde komma. Min sk tidigare bästa kompis kunde inte komma pga att hon hade tackat ja till en annan fest och hon sms:ade sista dan. Jag måste erkänna att jag är lite besviken. Inga kompisar från min sida kommer (ev. en men hon hade bokat upp nåt annat så hon skulle se om hon kunde avboka. Hoppas så himla mycket att hon kan komma). Jag har två reserver som jag tänker bjuda nu istället men vi har inte haft så jättemycket kontakt senaste tiden. Hur tänkte/tänker ni när ni skickade ut inbjudningarna och med reserver? Jag kan inte bestämma mig hur jag ska göra.

• Lugnet

Hej mia_maj2006, Vi ska gifta oss samma dag. Det är två fd arbetskollegor som jag har som reserver som har betytt mycket när vi jobbade ihop för många år sen. Vi har inte träffats på några år men har pratats vid per telefon. Det vore roligt om dom skulle komma men ändå kännas konstigt eftersom det var så pass länge sen vi träffades. Jag kan verkligen inte bestämma mig.

• Lugnet

Ger ni presenter till tärna och bestman eller bara dom som har ställt upp ex, solisten och toastmastern? Har ni nåt tips på presenter? Till tärnan vet vi ev men till toastmastern som är en kille är det svårare.

• Lugnet

Imorgon ska jag sy in min klänning. Skorna jag har köpt är lite för små har jag upptäckt. Hoppas dom går att töja ut lite. Jag måste ju ha skorna med mig imorrn så dom vet hur mycket som behövs fållas upp på klänningen.

Brukar bröllopsbutikerna tillåta att man tar kort? Ska ha med mig kort på klänningen till när jag ska till frissan för att göra provuppsättning. Så jag tänkte isåfall passa på att ta kort när jag har den på mig imorrn.

• Lugnet

Chessie: "Den blomstertid nu kommer" finns i en omgord text som passar till bröllop. Vi ska ha "I denna ljuva sommartid" med en omgjord text. Kolla in på www.vigselringen.com Vi ska även ha "En vänlig grönskas rika dräkt"

• Lugnet

Idag har jag varit och fixat mina naglar. Nagelförstärkning och fransk manikyr. Har aldrig gjort nåt sånt förut. Det blev jättefint tycker jag. Känns lite ovant men kul. Ska gå dit 2 gånger till innan bröllopet.

Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...