Inlägg från: Bröllopstokiig |Visa alla inlägg
  • Bröllopstokiig

MAJ 2006 tråd 4...

Telan - varma tankar till dig och familjen!

Jag ska ha myskväll med mina 2 'tärnor' ikväll så lite planering är på tapeten.

• Bröllopstokiig

Jag ska ha en bukett med bara rosa gerbera med ett rosa sidenband runt.

• Bröllopstokiig

Jag blir så avudsjuk när jag läser om vilka fina kläder ni fått era m2b att bära. Min m2b har inte ens köpt sin kostym ännu. Nu kommer ju lönen så nu hoppas jag att han kommer iväg och jag hoppas dessutom att jag får följa med.

• Bröllopstokiig

Jättefina mia_maj2006!

• Bröllopstokiig

Lillabunny - svagt streck på stickan idag...

• Bröllopstokiig

Vad händer här inne på tråden - blir alla gravida?

mia_maj2006 - blomsterarr. var jättefina. Ska du göra dem själv liksom tårtan? Vilket jobb.

Här ligger bröllopsplanerna rätt så lågt. Ska göra en provuppsättning i nästa vecka men annars tror jag vi ligger lågt i mars för att göra det sista i april. Inte så mycket kvar.

• Bröllopstokiig

Lapinette - jag vet inte vad som händer...kan inte tro det, strecket finns där på stickan även om det är lite svagt...

Vår planering går vidare, gjorde vigselprogrammen igår. Vi har fortfarande inte val in och utgångslåt! Övriga majbrudar, vad ska ni ha???

• Bröllopstokiig

kattkatt - vi har inte planerat vigseln överhuvudtaget. Satt en kväll och lyssnade på in- och utgångslåtar och min blivande höll tillslut på att bli tokig. Han tyckte allt lät likadant.

• Bröllopstokiig

Vi har funderat på birkalåten men efterom vi måste ha allt på CD kanske det låter konstigt med inspelad orgel? Och prästen tyckte vi skulle ha något lite "lättare" kanske klassiskt stycke

Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...