Inlägg från: mia_maj2006 |Visa alla inlägg
  • mia_maj2006

MAJ 2006 tråd 4...

Chessie: Igår var jag hos Lina på Envy Me. jag hade en ganska bra idé om vad jag skulle ha och hon kom med små förslag. De har en pärm med bilder på frisyrer de gjort där man kan titta om man inte har någon idé. Jag ska sminka mig där också. Hon sminkade mig lite fast utan underlag för att jag skulle fa ta ställning till olika saker. Jag köpte med mig en läppglans i den färgen som hon kommer använda på bröllopet så att jag kan bättra på under dagen. Om du vill se hur testfrisyren blev (helt utan spray och löshår och utan att ha lagt håret på spolar) så finns det en bild här:

www.kassling.se/brollop/photogallery/Bilder/DSC01900.JPG

Jag känner mig helt nöjd med att ha valt dem. De är jätteduktiga.

• mia_maj2006

Det är lite roligt att så många ska ha "En vänlig grönskas rika dräkt" vi ska också ha den trots att vi gifter oss borgerligt. Vi tar bara bort tredje versen där Gud blir inblandad

• mia_maj2006

Telan: Jag ska ha en tiara. Det är kul att vara lite prinsessa. Jag tror mina kompisar kommer vara snygga också. Jag har bett dem hjälpa till på Skansen och då frågade de när de skulle vara där eftersom de skulle boka tid för sminkkurs på MUS och tid för uppsättning hos frissan.

• mia_maj2006

Jätteskönt att ha koll på vilka som kommer. Jag har just beklagat mig i en annan tråd att ingen reagerat på vår inbjudan. Vissa har på sig fram till 17 april på sig att svara och andra fram till den 30 april men ingen har svarat ännu, det är tråkigt.

• mia_maj2006

Chessie: Du kan få låna löshår på Salong Envy Me. Det kostar inget extra vad jag förstår.

• mia_maj2006

Lapinette: Va roligt att alla bitar börjar fall på plats. Har det blivit många diskussioner med mamma om klänningen?

Tänk va snygga vi kommer vara på våra bröllopsdagar!

• mia_maj2006

Jag var hemma med sjukt barn igår och medan hon sov så fixade jag lite med program och menyer. Men jag vågar inte skriva ut något förrän helgen innan eller så. Då borde allt vara klart...

• mia_maj2006

kattkatt: Trådarna är aktiva i tre månader och sedan får man starta en ny. Sedan gäller det att alla på tråden lyckas leta reda på den nya tråden...

• mia_maj2006

Jag tror att det saknas ett jag i denna mening... "Det innebär att i princip hela året om har färg och han ser likblek ut. "
    Betydelsen blir jätterolig utan jag...hela året har färg och det är ju alldeles sant. Just nu är färgen här i Stockholm tyvärr vit igen.
    Själv ska jag satsa på någon form av brun utan sol, men man vill ju inte att det ska bli randigt. Det vore helt hemskt...

• mia_maj2006

Jag kanske ska satsa på min bruna lotion från Lumene. Den har även lite glittereffekt i sig pch man ser resultatet direkt. Det är bra om man ska undvika ränder och går dessutom att tvätta bort om man är hyfsat snabb. Jag ska nog testa det med en annan klänning i helgen och se hur det blir.

Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...