Inlägg från: lillabunny |Visa alla inlägg
  • lillabunny

MAJ 2006 tråd 4...

Absoult, en strålande sol över hela laändet!

• lillabunny

Vi ska fotas före vigseln. Passar bäst så i tidsschemat.

• lillabunny

Hos oss är det jag som tar fram förslag, så bestämmer han bland dem...

• lillabunny

Verkligen trist att höra kattkatt! Massor med kramar!

• lillabunny

snaeckan, vi kommer heller inte att ha någon bestman/tärna. Tror att vi kommer att lösa det så att blivande maken har ringen i fickan!

• lillabunny

FiaMia! Vi ska ha blommor på tårtan. Konditoriet har fått reda på brudbukettens ihopsättning och färger, och fixar utifrån det!

• lillabunny

Men vad spännande kattkatt! Lycka till idag då!

Jag har varit hos doktorn idag med mitt eviga illamående... Sjukskriven en hel månad, jag som vill jobba! :(

• lillabunny

Usch ja, har fått stanna hemma från jobbet hela veckan. Kan knappt vara uppe... Så doktorn har väl rätt i att jag måste vara sjukskriven! Fast jag tycker det är rätt trist!

Lapinette: Min mamma var illamående i 9 mpnader på båda barnen, hoppas det inte är ärftligt!

msbine: Jag har fått recept på Legigan Comp, hoppas att de hjälper.

Tack för att ni är så söta allihop!

• lillabunny

Usch nä Lapinette, hemska tanke! Hoppas på en vändning snart!

• lillabunny

Exakt två månader kvar idag. Galet vad tiden går fort!

• lillabunny

kattkatt, kan du inte lägga till pengar till ditt presentkort för brudsminkningen på MUS?

• lillabunny

Håller med er tjejer, bröllopshysterin var större när man inte hade allt fixat och klart. Nu när det mesta fallit på plats så är det lättare att slappna av...

• lillabunny

Usch, drömde i natt att bröllopet gick av stapeln och att allt gick fel. Fel klänning, det regnade, allt blev försenat, osv. Tur det var en dröm!

• lillabunny

Lapinette; Skönt att allt känns bra med nya prästen, det blir säkert kanon!

FiaMia; Tycker som du, det är skönt när allt börjar falla på plats.

Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...