MAJ 2006 tråd 4...
Absoult, en strålande sol över hela laändet!
Absoult, en strålande sol över hela laändet!
Vi ska fotas före vigseln. Passar bäst så i tidsschemat.
Hos oss är det jag som tar fram förslag, så bestämmer han bland dem...
Verkligen trist att höra kattkatt! Massor med kramar!
snaeckan, vi kommer heller inte att ha någon bestman/tärna. Tror att vi kommer att lösa det så att blivande maken har ringen i fickan!
FiaMia! Vi ska ha blommor på tårtan. Konditoriet har fått reda på brudbukettens ihopsättning och färger, och fixar utifrån det!
Men vad spännande kattkatt! Lycka till idag då!
Jag har varit hos doktorn idag med mitt eviga illamående... Sjukskriven en hel månad, jag som vill jobba! :(
Usch ja, har fått stanna hemma från jobbet hela veckan. Kan knappt vara uppe... Så doktorn har väl rätt i att jag måste vara sjukskriven! Fast jag tycker det är rätt trist!
Lapinette: Min mamma var illamående i 9 mpnader på båda barnen, hoppas det inte är ärftligt!
msbine: Jag har fått recept på Legigan Comp, hoppas att de hjälper.
Tack för att ni är så söta allihop!
Usch nä Lapinette, hemska tanke! Hoppas på en vändning snart!
Exakt två månader kvar idag. Galet vad tiden går fort!
kattkatt, kan du inte lägga till pengar till ditt presentkort för brudsminkningen på MUS?
Håller med er tjejer, bröllopshysterin var större när man inte hade allt fixat och klart. Nu när det mesta fallit på plats så är det lättare att slappna av...
Usch, drömde i natt att bröllopet gick av stapeln och att allt gick fel. Fel klänning, det regnade, allt blev försenat, osv. Tur det var en dröm!
Lapinette; Skönt att allt känns bra med nya prästen, det blir säkert kanon!
FiaMia; Tycker som du, det är skönt när allt börjar falla på plats.