MAJ 2006 tråd 4...
Kul att du får så bra respons på hemsidan förresten!
Kul att du får så bra respons på hemsidan förresten!
Tycker att den 1 april är en bra dag för osa, då e de ju två (nästan för din del) månader kvar, så man ska väl hinna fixa till det sista då.
Har varit hos min frissa nu på morgonen och fått vidgjort håret och bokat in alla tider inför bröllopet. Blev tre lördagar på raken som jag ska vara hos frissaan för att få rätt på min frisyr, en till att prova uppsättningen, en till att färga och klippa och sen själva bröllopsdagen :) Spännande!
mia_maj2006: Håller med Lapinette, klart att det inte glömmer inbjudan!
Lapinetta, Ska en gång för att göra en provuppsättning (eller öva som min frissa säger) på håret, en gång för att slinga och klippa håret och sista gången är det ju bröllopsdagen :) Frissan är egentligen mammaledig då, men går in och jobbar så jag blir fin
Lugnet: Håller helt med dig, fattar inte heller varför folk inte kan svara direkt...
Lapinette: Kollade lite på ebay efter tårtställning, finns en hel del där... Här kommer länken till det...
search.ebay.com/search/search.dll&sbrftog=1&from=R10&satitle=wedding+cake+stand&sacat=-1%26catref%3DC6&bs=Search&fsop=1%26fsoo%3D1&coaction=compare&copagenum=1&coentrypage=search&fgtp=&sargn=-1%26saslc%3D2&sadis=200&fpos=ZIP%2FPostal&ftrt=1&ftrv=1&saprclo=&saprchi=
Hur har det gått för er annars?
Har lyckats beställa det sista i pappersväg nu samt köpa ringkudde och sjal till bröllopet. Är inte mer kvar nu, skönt att ha allt klart, men samtidigt lite tråkigt faktiskt att inte ha mer att planera och köpa in... Man har ju levt och andats bröllop nu ett tag...
mia_maj2006: Japp, tre månader kvar idag Underbart!!!!!
Har nu varit på panduro och handlat band till papperssakerna, så nu är allt material inhandlat till det, skönt. Sambon blev lite stirrig när jag sa att jag skulle och handla på panduro igen, han är lite rädd för att jag smäller lite mycket pengar på papperssakerna. Började ju med att jag skulle göra allt själv för att det skulle bli billigare, men oj vad fel man hade ;)
Larsbrud: Var likadan innan med det här att man alltid tycker att det fattas något, men fick efter påtryckningar från smabon sätta mig ner och skriva upp exakt vad jag skulle ha och sen enbart handla efter listan, inga fler utsvävningar :)
lillabunny: GRATTIS!!!!!!!!!! Underbart att få bli mamma!
Ska sluta med p-piller om en månad, dvs två månader innan bröllopet... Räknar dock med att det kommer att ta rätt lång tid för oss då jag tidigare har gått på p-sprutor och det brukar ta ett år ca innan allt kommer igång igen efter att man har slutat med dem.