Inlägg från: msbine |Visa alla inlägg
  • msbine

MAJ 2006 tråd 4...

Blir roligt, vi lämnar bt ungefär samtidigt och fortsätter sen på familjeliv med en ny majtråd :)

Ska lämna in alla ringarna för gravering/upputsning om ca en månad, m2b's ring måste dessutom tas in, han har tappat så mycket i vikt på sistone att han inte längre kan ha ringen utan den trillar av...

• msbine

Det faller väl rätt naturligt när man planerar bröllop att man samtidigt börjar planera att sätta igång bebisverkstaden, det är ju oftast det mest naturliga steget.

Jobbar sista dagen idag på mitt jobb (börjar nytt imorgon), har fått massor av blommor utav "mina" underbara pojkar (arbetskamrater) ;) Att de tänkte på mig

• msbine

Jaaa, jag njuter, grabbarna jag jobbar med är underbara!

• msbine

Tror att detta är senaste litstan, ni som inte är med på den skriv in er! Å välkomna hit

6 hellan_jkpg, Jönköping
    6 nenne75, Sigtuna, Uppsala
    6 mialisa, Gimo, Uppsala
    6 Meeela, Finland
    6 majbruttan, Åmål
    13 Emmie75, Göteborg
    13 Joppidopp, Stockholm
    20 Lapinette, Mariefred
    20 FiaMia, Dalsjöfors
    20 frueriksson, Delsbo, Hälsingland
    20 cajsan, Roslagen
    24 kattkatt, Gävle
    27 mia_maj2006, Skansen, Stockholm
    27 Telan, Uppsala
    27 msbine, Helsingborg
    27 m_ia, Karlstad
    27 pirr i magen, Ljungby
    27 Cattis28, Tibro
    27 lillabunny, Skåne
    27 Pumbaalina, Halmstad
    27 Kotte, Enköping
    27 Vårbrud76, Halmstad
    27 annaglitter, Ersta, Stockholm
    27 Peon, Stockholm
    27 köj, Stockholm
    27 Mayfly, Umeå
    27 Fine, Stockholm
    27 Sprallig, Lund

• msbine

kattkatt: Har börjat nytt jobb nu, så det är till att gå upp fem på morgonen för att hinna gå ut med hunden ordentligt och så :)

Vi är himla många nu, kul!

• msbine

Till ersom är nya: Välkomna hit! Skriv gärna in er själv på listan, bara kopiera den och klistra in och skriv in era egna namn och datum :)

Lapinette: Lite avundsjuk att du åker till österrika, vill med åka skidor

• msbine

Vi har reserver, tycker att det funkar bra. Dock har vi kunnat utöka listan redan pga att vi fick en del hjälp med oengar som vi inte visste om att vi skulle få från början, det känns skönt.

• msbine

Lillabunny: Vad roligt att bli hippad, jag längtar tills min blir, vet att tärnorna har planerat den sedan i oktober, så man har rätt höga förväntningar :)

Telan: Håller med om att gå utspökad på stan är ingenting som är intressant... Det vet mina tärnor med om, så nåt sånt vet jag att det inte blir. Däremot har jag på känn att det kan bli något som tex paintball, go-cart eller andra "grabbiga" saker då jag är en sådan som person som gillar sådant :)

• msbine

Helgen har varit ok, blev för mycket festande i lördags med tjejerna bara, så hela dagen igår gick till att må dåligt och lova sig själv att aldrig mer dricka sprit... Man känner verkligen att man börjar bli gammal när man inte klarar av att festa längre...

Ska träffa prästen nu i veckan, ska bli skönt att få det med klart, så man kan göra klart vigselprogrammen åtminstone.

Kram på er!

• msbine

kattkatt: GRATTIS!!!!!!!!

Ang album så kommer vi (dvs jag) göra ett eget album med bröllopsbilder då min stora hobby just nu är scrapbooking, så det ska bli skoj att göra det själv :)

Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...