• fine

MAJ 2006 tråd 4...

åh Telan, jag hade inte hunnit läsa ikapp men har hört de tråkiga nyheterna, som du märker så tänker vi alla på dig och kramarna bara drösar in!!! *KRAM*

och inbjudan är förresten kanonfin!

lillabunny - åh, vad bra om man kan skicka in prövningen utan att ha gjort upp om efternamnet...kanske ska kolla skatteverkets hemsida (eller var man nu får blanketten ifrån!).

• fine

Telan - vi har ingen aning om namnet... eller dvs vi har mestadels avstått att prata om det eftersom all energi går på husköpet för tillfället. men snart måste vi ta tjuren vid hornen... skulle gärna heta hans men mitt är så speciellt och det är som sagt var bara vår familj som heter det. och vi vill inte heller ha dubbelnamn eftersom våra namn är ganska lika i längd och stavelser.
    ... to be continued...

• fine

mialisa - jag gillar att du varit ute och köpt 'underläder' till bröllopet...
    det börjar ju bli lite uttjatat med spets och brodyr eller vad säger du??? hihi ;)

• fine

jag har haft massor med problem med mina inbjudningar, eller framför allt printingen av de, sen jag glatt skrev att vi nästan var klara för ca 1 mån sen...

idag ska jag dock ta de till ännu en printfirma och se om inte de kan göra underverk så att inbjudningarna kan färdigställas i helgen... *hoppas*

kram på er alla!

ps. jag måste ju pckså försöka plocka upp en Amelia nu... ;)

• fine

FiaMia - jättefina hållare, hur fick du dem så 'smooth'? Jag hade för mig att trolldeg alltid blev lite kornig och tjock... men min dagisfröken kanske gjorde fel!

Lapinette - listan kanske känns lång med saker att göra innan bröllopet men - look on the bright side - du har iaf en lista!!! Själv känner jag att tiden springer iväg och jag har ingen koll på bröllopet... hjälp... all tid går ut finputsning och försäljningsförberedning av lägenheten och planering och jobb inför nya villan. Måste pressa in bröllopsplaneringen där någonstans också...

Tillråga på allt har jag haft feber och fruktansvärda tand/käksmärtor sen i söndags eftersom jag håller på att få ytterligare en visdomstand, ve och fasa. Var akut hos tandläkaren imorse och ska tillbaka kl 2.
    And now to the good news: fick precis ett samtal från tryckeriet och de har ÄNTLIGEN lyckats få rätsida på våra inbjudningar. De är klara att hämtas - yippiie!

oj vad långt det blev...

• fine

ja, tack lapinette för att du tänker på min onda käke ;), fick antibiotika och voltaren utskrivet eftersom det är inflammerat. hoppas dock att jag klarar mig utan att ta antibiotikan och bara köra voltaren och paracetamol, maxdoser. om det inte är bättre imorrn så kör jag på the hard stuff!

men inbjudningarna från tryckeriet är jättefina (inte så fina som våra egna provtryckningar men helt ok, och främst av allt - KLARA!!!) så det gör smärtan mer uthärdlig... ;)

• fine

Åh, glad helg på er!
    Nu har ca 80% av våra inbjudningar postats och idag kl 12 kommer en fotograf som vi troligen ska anlita på besök, spännande!

Min lista är dock fortfarande väääääldigt lång....

• fine

Lapinette - jag vet, jag har precis samma 'bröllopshemsidekollbehov'...

Men tänk på att varje gång du går in och kollar hur många som varit där så tickar du på som en extra besökare, dvs du kanske snevrider det objektiva resultatet.... hahaha... var det inte du som höll på med marknadsundersökningar? ;)

Men jag vet, man bara vill vill hålla koll!

• fine

AHA- vilken tur du har! jag måste leva med 'problemet' att mina besök också registreras....

Ja, då är ju sidan riktigt poppis - härligt!!! :)

• fine

Låter klokt Lapinette! Och kan bara hålla med gällande sviten, Gripsholms Värsdshus håller alltid hög klass med GOOOOOD mat! Kan inte bli annat än kanon!

• fine

FiaMia: 'odla' hjärta på tråd??? hur kommer de att se ut?? jag fiskar efter ideer! :)

Skofrågan är klurig, jag har ännu inte hittat mina skor men vill ha fina men enkla, inte alltför brudiga, gärna guld-beige eller rosa- aktiga. Vi får väl se.
    Vad ska era M2B ha på fötterna?? Jag vill så gärna att min ska hitta några extra fina skor och inte bara svarta 'jobbskor'.

• fine

GRATTIS lillabunny - så underbart!

Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...