MAJ 2006 tråd 4...
Lite sen men... Vi tänker också göra ett vigselprogram till alla som förväntas närvara på vigseln.
Lite sen men... Vi tänker också göra ett vigselprogram till alla som förväntas närvara på vigseln.
Blomstervalet låter underbart msbine! Det blir säkert kanon. Jag har fått superpris i Malmö, 400 kr för brudbuketten (rundbunden i lime och vitt; hortensia, vita och limefärgade rosor, lite brudslöja, grässtrån över) och 25 kr för corsagen. Supernöjd!
Festprogrammet låter jättebra! Håller med på att fixa med vårt festprogram. Har inte kommit så långt dock. Det som ännu finns med är:
Ordningsregler för kvällen och barns tankar om giftermål... Har inte hunnit så mycket längre... :)
Lapinette, jag gillar ditt val av färgstark brudbukett. Som du säger så är det nog snyggt att bryta av mot det sobra och eleganta. Det blir nog perfekt!
msbine, du har nog en del annat att pyssla med på din bröllopsdag än att bila till Malmö! Det finns nog bra florister där du med bor! :)
Jag är med ljus som du, har valt lime och vitt, hoppas att det kommer bli bra! :)
Skönt att ni fick svar på några frågor i alla fall Lapinette! Trist när det inte är klart vilken präst det blir, men ni har ju ordnat det så bra det går med ett nytt möte en månad innan. Det fixar sig!
Du kommer säkert fram till en bra lösning Lapinette. Ni får prata om det där hemma du och din blivande, väga för- och nackdelar. Den låter väldigt vacker, men frågan är ju om du kan hitta en lika fin ring till ett bättre pris...
Det är ett angenämt problem om ni nu har möjligheten att köpa en ring i den prisklassen! :)
Jag har köpt Schalinringen passion 237-2,51.15, såg att avin hade kommit så jag kan hämta ringen borta på Hemköp ikväll! Spännande!
Den andra ringen du skickade länk på var ju också underbar Lapinette. Som sagt, du har angenäma problem! ;)
Ja fine, jag köpte min på www.vigselbutiken.se/, betalade 4300 inkl frakt och gravyr för min ring. I en affär här i Malmö som jag var och kollade i skulle samma ring kosta närmare 6000:-... Så visst är det skillnad!
fine, jag ringde runt och jämförde priser på de olika nätbutikerna.