Varför gjorde ni slut?
JÖSSES!!! Skulle aldrig använda ordet "älskar" efter två veckor, hur överrumplad av känslor jag än skulle känna mig. Kärlek och att älska någon är så mycket djupare för mig. Förälskelse är en sak, men...
JÖSSES!!! Skulle aldrig använda ordet "älskar" efter två veckor, hur överrumplad av känslor jag än skulle känna mig. Kärlek och att älska någon är så mycket djupare för mig. Förälskelse är en sak, men...
Nonika
Det beror väl på hur man definierar ordet "älska". I min värld kan man inte älska någon efter 2v oavsett hur upp över öronen förälskad man än känner sig. Älska är något mycket djupare för mig, ett djup som man inte kan få förrän man varit kär i en person ett tag, känt personen ett tag osv osv... Älska är vad som sker då första förälskelsen är över och man går in i en annan, djupare fas...
Till Micke-Picke!
Det kan finnas en hormonell orskak till att hon tappat lusten. Hon borde gå till en gynekolog och undersöka saken. Det finns hjälp att få.
Många förlorar sexlusten av hormonpreventivmedel och många i övergångsåldern osv, allt detta är pga hormoner och efter man fått barn är det vanligt att hormonerna inte är i rätt balans. Det är därför många går upp i vikt efter en graviditet och vissa rasar i vikt efter osv, allt beror på hormoner.