• Ängla

Vinterbröllop-så fint kan det bli!

Å vad vackra ni var! Som en saga! Mycket inspiration. Grattis & Lycka till!

Låter mycket trevligt med ett Gospelsmedley, jag hade tänkt på Aint no Mountain High enough men man kan ju ha fler! Vilka låtar var det mer? Häftigt att gå ut till svänig musik, lite mer glädje då!

Finns det nån berättelse?

• Ängla

En fråga till!

(eller flera förresten) Hur lång tid tog fotograferingen? Gjorde ni den innan? Hur många platser var ni på? De inomhus var det där ni hade festen sen, ser jättefint ut...? Å var finns den där kronan? Jättefint med bilderna när ni är på stan. Hippt & annorlunda!

• Ängla

Ser väldigt mycket fram emot din berättelse, glöm inte att länka den här!

Nej, jag gifter mig i Jönköping och en vännina som är fotograf tar bilderna. Hon har bett mig kolla runt på andra brudpars bilder och säga exakt hur vi vill ha det, jag kommer defintivt be henne gå in och kolla på Jennys sida och era bilder. Jenny verkar väldigt proffsig, kul!

Känner inte till Göteborg så mycket, är det långt mellan platserna, färdades ni mycket i bil? Försöker bilda mig en uppfattning om hur mycket tid man behöver. hade tänkt två timmar men det behövs kanske mer? Vi bor ju i en liten mindre stad iochförsig..

• Ängla

17/12 2005
    var det smidigt med löshåret? Var köpte du det? Har hört att det kan klia ordenltigt.. Detta var bara nåt frissan satte in på morgonen och ni tog bort på kvällen eller? Hur lång tid tog det att göra?

Som du märker får jag massa inspiration av ert bröllop

Svar på tråden Vinterbröllop-så fint kan det bli!