Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
Det gör inget!
Det gör inget!
Men jag börjar få lite ont i nacken, så jag kanske skulle försöka slita mig från datorn...
Det här är beroendeframkallande!
Vill du gå något i veckan? Du kan ju maila mig om du vill.
Hur ofta då?
Och en fråga till, hur vet du allt??
Gör det och krya på dig!
Svenskamerikanskt bröllop, jag spelade själv fotboll från jag var fem tills jag var tretton, sen kom jag av mig. Jag tittar mest på fotboll i sällskapssyfte eftersom min sambo och hans vänner är som besatta av sporten.
~emma~ det står still, jag borde väl komma på något eftersom jag jobbat med liknande. Har du skrivit en lista med vad du ska fråga om?
Hej igen! Har suttit i telefon i typ två timmar... Du verkar ju ha tänkt på det mesta, kan inte komma på mer. kommer säkert på något sen om jag funderar på det ett tag.
Ingår det porslin och dukar och servering i priset?
Har ni fått förslag på menyn så ni redan har sett den? Kolla om de kan tillaga något på beställning om ni tex inte gillar det de har eller vill ha något mer. Ska ni ha buffe?
Kolla hur många glas det är som ingår och om ni betalar för ett dryckespaket eller per flaska. Min kompis sa att man ska kolla om det är per flaska eller om man köper ett paket med dryck. Jag tror att hon menade att det jämnar ut sig så att man ska betala per flaska som går åt för det blir billigare, eller hur det nu var. Jag kan kolla med henne eftersom jag inte minns helt säkert.
Hm, jag var inte så bra att ha just nu.