• hjartat73

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Hi hi då blir det ett jäkla kacklande på onsdag

• hjartat73

Ska försöka gå och laga ngt av mitt oxkött....men kommer tillbaka senare ikväll... *ler*.

• hjartat73

Äntligen tillbaka...men endast för att säga godnatt och vi hörs imorgon igen *ler*.

• hjartat73

~emma~ har nackspärren försvunnit?

Det ska bli så kul att fika på onsdag....var länge sedan jag träffade er och vissa har jag ju inte träffat än

• hjartat73

Jag har spelat fotboll från 9-års ålder till 16-års ålder sedan blev pågar mer intressant ....sedan har jag gjort icke helhjärtade comebacker *ler*. Nu tittar jag helst på landskamper och min sambo men nu har han slutat spela. Så nu kommer vi nog att åka runt och titta på hans gamla lag och lite andra matcher vi kommer tycka är intressanta.

~emma~ tycker du verkar ha fått med det mesta men be att få det skriftligt så ser du om det är ngt som inte stämmer överens med hur du vill ha det och kanske även en träff till så ni kan gå igenom allt en gång till så inga oklarheter finns inför bröllopsdagen.

• hjartat73

Förresten Hur gör man? pratade din blivande med Alaska när han skulle ta in sin ring?

• hjartat73

Då hinner vi träffas på onsdag och ge dig ännu mer frågor till din lista hi hi....

Pizza....kommer du i klänningen sedan

• hjartat73

Vad använder ni för mascara? Frisören jag nu har anlitat ska göra make-upen på mig och hon hade allt förutom mascara skulle jag ta med själv för det är så olika vad man gillar sa hon.

• hjartat73

Nä faktiskt inte i Svedala utan i Kävlinge är det bestämt nu...ska bara ringa och avboka den andra frisören också. Tycker det är grymt pinsamt så jag ska skicka min sambo att göra det....

• hjartat73

Min tärnas "plastmamma" delar salong med en tjej som jag tycker verkar suverän. Så "plastmamma" tar hand om min tärna och hennes kollega om mig. Kan vara kul att vara på samma ställe som tärnan så vi kan dricka lite champange ihop hi hi. Dessutom är priset grymt bra 220:- i timmen....och hon sa lite mer än två timmar skulle det nog ta.

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2