Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2
Precis min tanke också :D Deras chokladbollar är vääääldigt goda!
Precis min tanke också :D Deras chokladbollar är vääääldigt goda!
hjartat73 - verkligen jättetråkigt att han skulle bli så dålig. Förstår om du inte kan komma ikväll. Kanske kan du offra träningen på tisdag och fika istället, eller så kan vi fika igen snart.
Jag blir nog inte sen, hoppas att där finns någon annan som inte heller är sen :)
Hej tjejer! Tack för igår, hade jätteskoj! Tänk att vi blev så många den här gången. Och seeeent blev det, jag var hemma tio i två, haha! Vi snackar för mycket jajja :D
hjartat73 hur har det gått med din lille pojke?
Hej! Igår var vi på gården där vi ska ha festen, kom hem halv elva på kvällen... Vi satt och diskuterade i 2,5 timme och åt sedan middag. Givetvis lyckades vi spräcka budgeten, men det hade vi misstänkt hela tiden. Det var i alla fall inte så farligt. Det blir inte buffé trots allt, utan serverad mat. Och så har jag fått namn på hotell, ridskolor och bussbolag, så nu är det bara att ringa runt. Det rullar på :)
Skönt hjartat73 att din son mår bättre!
Kan vi inte försöka få hit de andra till den här tråden? "Ursprungstråden" ;)
Självklart jajja :D
Nej det var inte så farligt. Menyn är inte 100% spikad än, men det blir bara två rätter (eftersom vi kommer att ha tårtbuffé efteråt). Men ungefär så här:
Fördrink: somrig vodkadrink (faktiskt ej champagne, haha)
Förätt: Vit och grön sparris, färskpotatis, basilikabalsamico, sallad.
Huvudrätt: Gnocchi (stavning), kycklingsaltimbocca, foccacia, tapernade, bönsallad med tomat och mozzarella, melon.
Mellandrink: Limoncello.
Kaffe med avec.
Senare vickning, korv med bröd.
Kuvertpris 450 kr för detta, fast billigare om man inte dricker alkohol. Tårtan står vi själva för (har en släkting som är bagare).
Ja vi är vänner som ska gifta oss :D
lillabunny - vi ska vara på Idala gård utanför Trelleborg. Jättemysigt!