• hjartat73

Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2

Jag är nog inte en bridezillas om man tänker på att jag tycker det är jobbigt att ringa och avboka en tid

• hjartat73

Tack för era råd ang. mascara...var tvungen att ta minstingen för han vaknade...

Om jag förstått henne rätt så ingår sminkningen *ler*. Betalar liksom timpeng för hela kalaset....

• hjartat73

Jag vet inte om provuppsättning ingick men det lät faktiskt även så när vi pratade men om det inte gör det så kan jag överleva då det är väldigt billigt. Jag ska dit och klippa mig innan också har jag tänkt mig. Fast jag tror inte jag behöver oroa mig för hon kändes rätt....

• hjartat73

*skrattar*....
    Min tärna drömmer om min klänning och allt som har att göra med bröllopet medan du drömmer om mina barn

• hjartat73

Vem kan fika på onsdag 25/1?

jag (hjartat73)
    ~emma~

Vem mer?

• hjartat73

jag (hjartat73)
    ~emma~
    79a

Vem mer?

• hjartat73

hjartat73
    ~emma~
    79a
    jajj@

Vem mer?

Jaha då har man varit på barnakuten för andra gången detta året....Tobias trång i luftrören/lungorna igen....*pust*.

• hjartat73

Vad jag förstår är det pga förkylningen men svårt att säga ännu sa läkaren igår. Varken jag eller min blivande har astma, hade vi haft det hade de satt in medicin på längre tid men nu fick han bara inhalera igår också och var han inte bättre eller blev sämre i slutet av veckan ska vi åka in igen.
    Dock har jag bestämt att om han inte blir så dålig så vi måste åka in med honom imorgon också så får faktisk min blivande klara att ha dem den stunden jag är borta på fikat. Jag behöver verkligen komma bort lite så jag tar inte med honom imorgon då han inte är riktigt bra heller.

hjartat73 + tärna
    ~emma~
    79a
    jajj@

Vem mer?

• hjartat73

Har suttit i stort sett hela dagen på barnakuten idag igen....börjar tröttna rejält och är han inte bättre så måste jag in imorgon igen och ventilera honom. Fast imorgon står det iallafall inskrivet i hans journal att jag behöver ventilera så jag slipper sitta och vänta så länge som idag, igår och nyårsdagen.

Vad kul att vi blir många imorgon...

lillabunny det är gratis hos Citykliniken också.
    Kan rekommendera Eva Lindqvist som jag går hos i Malmö. Hon finns både i Malmö och Lund.

Svar på tråden Lund-Malmöbor? Bröllop 2006 nr2